دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت:در حوزه رقابتی برای جلب نظر مشتریان، نظرات کارکنان شعب به دلیل اینکه با مشتریان در تماس هستند بیشتر مهم است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر طالبی روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه که از طریق ویدئو کنفرانس در دومین روز از چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری این بانک سخن میگفت: با اعلام مطلب فوق افزود: موج جدیدی در بانک کشاورزی برای رضایت مشتری ایجاد شده است که این حرکت نیاز امروز بانک است.
وی با بیان اینکه بانک کشاورزی به عنوان یک بانک شناخته شده با قدمت طولانی است که شاکله تصویری آن در ذهن مشتری شکل گرفته گفت : تصویر مثبت مشتری ما را در ادامه مسیر کمک میکند.
دکتر طالبی افزود: مشتریان اعتباری امتیاز بزرگی برای بانک کشاورزی به شمار میآیند و اگر قرار است قدمی در حوزه ارتباط با مشتریان برداریم گام نخست توجه به این دسته از مشتریان است.
وی مشتری را بهترین ابزار پیامرسانی خدمات در بانک دانست و تصریح کرد: رضایت مشتریان یکی از ضرورتهای بانک است و بهترین اقدام فراهم کردن شرایط مناسب برای بالا بردن رضایت مشتریان کنونی است.
دکتر طالبی اضافه کرد: برای دستیابی به این هدف بهترین و مؤثرترین کسانی که میتوانند نقش اساسی ایفا کنند کسانی هستند که در شعب به عنوان نقطه تماس با مشتری فعالیت میکنند زیرا که از تمام ویژگیهای فرهنگی و اجتماعی منطقه خود آگاهی دارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش نگرش مثبت به مشتریان اعتباری را یک راهکار مناسب در حوزه ارتباط با مشتریان دانست و تأکید کرد: توجه به مشتریان اعتباری از دید منفی یک اشتباه راهبردی است.
دکتر طالبی در خاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد با تلاش همه همکاران بانک کشاورزی عملکرد موفقتری در عرصه رقابت ارائه شود.