بانک کشاورزی چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار می کند

بانک کشاورزی چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار می کند

چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری دوازدهم و سیزدهم آذرماه در بابلسر برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در نخستین روز این همایش که جمعی از مدیران،کارشناسان،روسا و کارکنان شعب این بانک از سراسر کشور حضور دارند، دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود در این زمینه می پردازد.
همچنین امین مرادی مدیر امور مشتریان،محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان،ابوالفضل صالحیان معاون اداره کل بانکداری خرد و شیرین صبا کارشناس اداره کل تحقیق و توسعه از سخنرانان اولین روز همایش خواهند بود.
بر اساس این گزارش دومین روز همایش با مباحث آموزشی دکتر محمود آسیا چی از استادان دانشگاه درباره ارتباط با مشتری،روش های بهبود ارتباطات اثربخش،فنون مذاکره و مشعوف سازی مشتری آغاز خواهد شد و با بیان دیدگاه ها و نظرات حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خاتمه خواهد یافت.

قالب دلخواه شما