مزیت‌های رقابتی بانک کشاورزی، در اتاق فکر مدیریت کردستان مورد بررسی قرار گرفت

مزیت‌های رقابتی بانک کشاورزی، در اتاق فکر مدیریت کردستان مورد بررسی قرار گرفت

چهارمین نشست اتاق فکر مدیریت کردستان با حضور اعضاء با هدف بررسی مزیت‌های رقابتی بانک کشاورزی برگزار شد. در این نشست مدیر ستادی بانک در استان با اشاره به تغییر رویکرد بانکها در بازار رقابتی، پیدایش و توسعه بانکداری الکترونیک، ظهور ابزارهای نوین مالی و لزوم همسو شدن با این تغییرات، استفاده از سیستم مهر گستر جهت ارائه خدمات به مشتریان را از وجوه تمایز بانک کشاورزی نسبت به سایر رقبا بر شمرد و معرفی و اطلاع رسانی جامع در این زمینه را یکی از نیازهای بازاریابی برای ایجاد تمایز رقابتی دانست و خواستار مشارکت وهمفکری شرکت کنندگان با هدف دریافت ایده های نو در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای بانک شد.
در ادامه کارشناس مسئول بازاریابی و خدمات کارت با ارائه بسته فکری به شکل paper به تمام شرکت کنندگان در جلسه وسپس طرح مطالب آن که شامل وجوه تمایز صنعت بانکداری نظیر تمایز محصولات وخدمات ، سرمایه و مشتریان و همچنین وجوه تمایز بانک کشاورزی جهت اثر بخشی بیشترو استفاده بهتر و موثر تر از ظرفیتهای فکری و خلاقیت همکاران در دریافت ایده های نو و فکر های جدید بیان نمود .
سپس نظرات، دیدگاهها و پیشنهادهایی از جمله تمایز محصولات و خدمات، جایگاه بانک کشاورزی، نیروی انسانی با تخصص بازاریابی، خدمات بانکداری الکترونیکی، آسان سازی فرایند دریافت و پرداخت تسهیلات، رسوخ در بازارهای مربوطه از جمله بورس کشاورزی ارائه شد.

قالب دلخواه شما