برگزاری جلسه بررسی وضعیت طرح های توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به ریاست استاندار سمنان

برگزاری جلسه بررسی وضعیت طرح های توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به ریاست استاندار سمنان

جلسه بررسی وضعیت طرح های توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به ریاست استاندار سمنان و با حضور معاون برنامه ریزی ، فرمانداران ،مدیر شعب بانک در استان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،مدیران دستگاه های ذیربط ، روسا و کارشناسان شعب اصلی و مدیران جهاد شهرستان ها در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این جلسه استاندار سمنان اجرای طرح توسعه کشاورزی را از سیاست ها و برنامه های دولت خدمتگزار عنوان کرد و افزود :ریاست جمهوری اهتمام جدی در اجرای این طرح دارد و اعتبارات آن ابلاغ شد که باید با برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه ها خصوصاً بانک کشاورزی این اعتبارات در امر پیشرفت کشاورزی تخصیص یابد.
استاندار سمنان افزود با تشکیل کارگروه در شهرستان ها با حضور کارشناسان بانک کشاورزی, کارشناس و روئسای جهاد کشاورزی, فرمانداری و تعاون ظرف 10 روز پرونده های توسعه بخش کشاورزی بررسی و تصویب و اگر پرونده ای به تصویب نرسید به کارگروه استانی ارجاع شود .
بر اساس این گزارش، در این جلسه حاتمی مدیر شعب بانک در استان افزود : 1 میلیارد و 207 میلیون ریال طرح به بانک معرفی شد که 142315 میلیون ریال پرداخت و انعقاد قرارداد شد.
وی اشتغال ایجاد تعهد شده در این بخش را 8649 نفر عنوان کرد و افزود تا کنون 3878 نفر در بخش توسعه کشاورزی اشتغال ایجاد شد.
حاتمی مدیرشعب بانک در استان همچنین بر تسریع در پاسخ استعلام شهرداری ها تاکید کرد و خواستار همکاری و همدلی بیشتر دستگاه ها برای جذب سریع اعتبارات مذکور شد.
این گزارش می افزاید؛ مهندس موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز طی سخنانی ضمن ارائه امار و عملکرد به نتیجه مصوبات جلسه قبلی پرداخت و از عملکرد بانک به لحاظ هماهنگی های انجام شده و افزایش سقف اعتبار شعب در پرداخت قدردانی کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه همچنین فرمانداران و رئیس کمیته امداد به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

قالب دلخواه شما