تشکیل کارگروه تعیین تکلیف معوقات اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستائی

تشکیل کارگروه تعیین تکلیف معوقات اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستائی

شنبه چهاردهم بهمن ماه با حضور رجائی مدیر سازمان تعاون روستائی استان گلستان در بانک کشاورزی راهکارهای وصول مطالبات اتحادیه ها ، شرکت های تعاونی روستایی مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان گلستان ،مهندس صادقی مدیرشعب بانک کشاورزی استان گلستان ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : مطالبات بانک یکی از دغدغه های مهم مسئولان استان است که با همکاری بانک و سازمان تعاون روستائی استان مطالبات اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستائی وصول و تعیین تکلیف خواهد شد .
وی در ادامه بیان داشت که مدیران تعاونی ها با توجه به دستورالعمل ها و مساعدت های پیش بینی شده می توانند نسبت به پرداخت بدهی و تعیین تکلیف معوقات اقدام کنند که منابع ناشی از وصول مطالبات مجدداً در مسیرهای رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی از جمله شرکت های تعاونی سرمایه گذاری خواهد شد که می تواند جریان های فعال و پویای اقتصادی به توسعه همه بخش ها کمک کند .
بر اساس این گزارش،در این مراسم همچنین رجائی مدیرسازمان تعاون روستائی استان خاطر نشان شد :سازمان با نشست های کارشناسی برای وصول مطالبات و تعیین تکلیف بدهی شرکت های تابعه حداکثر تلاش را برای بهبود شرایط به کار خواهد گرفت تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف بدهی اقدامات لازم انجام شد.

قالب دلخواه شما