سومین کنفرانس بین المللی بازار یابی خدمات مالی با حضور و مشارکت دانشگاهها، بانکها، موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه، شرکتها و کارگزاری های بورس، سرمایه گذاری و لیزینگ،از شانزدهم تا هجدهم مهرماه در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، حمایت از برگزاری ،اطلاع رسانی پیرامون اقدامات و خدمات در حوزه های مختلف و اعزام 30 نفر از مدیران و کارشناسان برای شرکت در همایش و کارگاه های آموزشی مهم ترین برنامه های حضور این بانک در کنفرانس مذکور بود.
بر اساس این گزارش،در مراسم اختامیه، لوح و تندیس کنفرانس به نماینده بانک کشاورزی اهدا شد.
این گزارش می افزاید، برنامه راهبردی و عملیاتی بازاریابی در مؤسسات خدمات مالی، همراستایی راهبردهای بازاریابی با سایر راهبردها و برنامههای سازمانی،رویکردهای عملی اجرا و رفع موانع اجرای راهبردهای بازاریابی، نحوه سازماندهی و تعیین مسئولیتهای افراد و واحدهای سازمانی در اجرای راهبردهای بازاریابی،آموزش و فرهنگسازی راهبردهای بازاریابی در واحدهای عملیاتی، یکپارچهسازی فعالیتهای ترفیعی و برندسازی در اجرای موفق راهبردهای بازاریابی، توسعه، بهبود و شخصیسازی خدمات مالی نوین و الکترونیکی،شناسایی، جذب، حفظ و توسعه روابط با مشتریان ارزنده خدمات مالی محورهای اصلی این کنفرانس بود.
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری این کنفرانس هفت کارگاه تخصصی در زمینه بازاریابی خدمات بانکی، بیمه و بورس نیز توسط اساتید مدعو خارجی و سخنرانان داخلی نیز برگزار شد.