حضور کارشناسان بانک کشاورزی در دومین همایش بین المللی مدیریت فروش در دوره رکود

حضور کارشناسان بانک کشاورزی در دومین همایش بین المللی مدیریت فروش در دوره رکود

دومین همایش بین المللی بازاریابی و فروش در دوره رکود، بیست و دوم و بیست و سوم تیرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ این همایش با هدف آموزش روش ها و شیوه های رشد و سود آوری در شرایط بحران اقتصادی،آشنایی با چگونگی تشکیل حباب های اقتصادی،طول عمر و چگونگی از بین رفتن آنها،مدیریت تورم، بهره برداری و سود آوری از تلاطم های نرخ ارز در سازمان ها، شیوه ها وتکنیک های افزایش فروش،تعداد مشتریان،رشد سودآوری و سهم بازاری در شرایط رکود،جذب استعدادها و چگونگی مدیریت نیروهای انسانی به عنوان اهرمی برای سودآور کردن و .... با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی و همچنین اساتیدی از دیگر کشور ها برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این همایش دو روزه که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی برگزار شد، جمعی از کارشناسان ادارات مرکزی و مدیریت های شعب این بانک در استان ها نیز با هدف ارتقای دانش علمی حضور داشتند.
این گزارش می افزاید، در مراسم اختتامیه که عصر جمعه بیست وسوم تیرماه برگزار شد، با اهدای لوح قدردانی و تندیس از دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل حمایت مادی و معنوی از برگزاری این همایش قدردانی شد.
گفتنی است ،جو شرین(Joseph Sherren)،نایجل ریزنر (Nigel Risner)،مایکل جکسون(Michael Jackson)،دنیس کاویر (Denis Cauvier)،آردی کولا (Ardi Kolah)،کوینتون کواتزی(Quinton Coetzee) و گوستاو گوس (Gustav Gous) از مدرسان این همایش بودند.

قالب دلخواه شما