قدردانی استاندار خراسان شمالی از بانک کشاورزی

قدردانی استاندار خراسان شمالی از بانک کشاورزی

در چهارمین روز هفته دولت، احمدی بیغش استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح کارخانه خوراک دام چمنزار فاروج و طرح 42هکتاری آبیاری تحت فشار قلیچی و یساولیان از عملکرد و حمایت بانک کشاورزی در توسعه طرح های کشاورزی که باعث رونق و آبادانی منطقه شده است تشکر و قدردانی کرد.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: اگر کسی برای عمران و آبادانی منطقه قدمی بردارد و قصد خدمت به مردم را داشته باشد ما هم از او حمایت خواهیم کرد. وی از مسئولان و مدیران بانکهای استان خواست با حمایت از این گونه طرح ها به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.
بانک کشاورزی استان خراسان شمالی برای بهره برداری طرح کارخانه خوراک دام طیور و آبیاری تحت فشار قریب به هشت میلیارد و پانصد میلیون از تسهیلات بخش کشاورزی پرداخت کرد.
در پایان فدایی مدیر کارخانه خوراک دام و طیور چمنزار خطاب به استاندار با ابراز رضایت و خرسندی از بانک کشاورزی گفت: این مجموعه باحمایت بانک کشاورزی و همت ویژه مدیران و کارکنان آن اجرا شده است و 10000خانواری که از خدمات این کارخانه در دو استان خراسان شمالی و خراسان رضوی بهره مند می شوند شاکر و سپاسگزار مجموعه بانک کشاورزی هستند.
وی ادامه داد سپرده گذاری در بانک کشاورزی در این بخش ها و در این گونه طرح ها هزینه می شود که هم اجر اخروی دارد و هم اجر معنوی و هم توسعه و آبادانی استان و ایران اسلامی، پس وظیفه داریم برای تجهیز منابع در بانک همت کنیم.

قالب دلخواه شما