برگزاری گردهمایی نظام بانکی در مسیرتوسعه و تحول کشور

برگزاری گردهمایی نظام بانکی در مسیرتوسعه و تحول کشور

گردهمایی نظام بانکی در مسیر توسعه و تحول کشور، با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور به مدت دو روز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این گردهمایی که طی روزهای هشتم و نهم آبان ماه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، علاوه بر رئیس جمهور دکتر سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل و قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی دیگر از مدیران شبکه بانکی کشور نیز حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در نخستین روز از این گرد همایی،رئیس جمهور با تأکید بر لزوم اجرای عقود اسلامی در نظام بانکی کشور،درباره نقش نظام بانکی کشور در حمایت از تولید و جهش های انجام شده درسرمایه گذاری، تأمین نیازهای مردم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، مشارکت سرمایه گذاران در قالب عقود اسلامی، ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات به بنگاه های زود بازده و ... سخنرانی کرد و سلامت و بالندگی اقتصاد را به گردش کار در نظام بانکی وابسته دانست.
پیش از سخنان رییس جمهور، سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی،دکتر محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی و همچنین جمعی از نمایندگان بانک های دولتی و خصوصی گزارش عملکرد و چشم انداز فعالیت نظام بانکی کشور در بخش های مختلف را ارایه کردند.
این گزارش می افزاید، درحاشیه این همایش،نمایشگاهی برپاشد و بانک های دولتی و خصوصی به معرفی و تشریح دستاوردهای خود در بخش های مختلف پرداختند.
بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه نسبت به حمایت های مالی این بانک از طرح های مهم بخش کشاورزی و آخرین اقدامات انجام شده در حوزه بانکداری الکترونیک و سامانه های الکترونیکی ، صندوق بیمه کشاورزی،بانک زمین و... اطلاع رسانی کرد.
گفتنی است در این نمایشگاه، دستاوردهای مشترک نظام بانکی کشور نیز به نمایش گذاشته شد.

قالب دلخواه شما