همایش رتبه بندی اقدامات بازاریابی،روز دوشنبه نوزدهم مهرماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش که 70 نفر از مدیران و کارشناسان بازاریابی ادارات مرکزی و مدیریت های شعب بانک در استان ها حضور داشتند،مصطفی احمدی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع با اشاره به اهداف،سیاست های کلی،مسیر حرکت و اولویت های این اداره کل به تشریح جایگاه فعالیت های بازاریابی ،شناخت عوامل مهم برای توسعه بازار،و... پرداخت.
وی مهم ترین ابزار بازاریابی را نیروی انسانی کارآمد دانست که از آراستگی اخلاقی و علمی برخوردار باشند.
براساس این گزارش،محمدولی حیدری معاون اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع نیز در سخنان خود اهداف همایش و چگونگی اجرای طرح،چگونگی برگزاری جلسات شورا، آموزش بازاریابی،نظارت برعملکرد شعب(ازدیدگاه بازاریابی) و خدمات ویژه به مشتریان،طرح مشکات و ...،را تشریح کرد.
وی افزود: مدیریت های شعب بانک در استان ها از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه سال جاری با تلاش مجریان طرح، ارزیابی و رتبه بندی خواهند شد.
این گزارش می افزاید: برگزاری 5 کارگاه آموزشی، ارزیابی آزمایشی عملکرد مدیریت شعب بانک در استان مازندران و دریافت نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی در باره عملکرد این استان، از دیگر برنامه های همایش بود.