دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی با هـدف تلفیق فعالیـتهای پژوهـشی و تحقیـقاتی پـذیرفته با تجربیات متخصصان و مدیران فعال در حوزه بازاریابی خدمات مالی ششم وهفتم آذرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، «بازاریابی راهبردی و مزیت رقابتی پایدار در بازار خدمات مالی» موضوع اصلی ای کنفرانس بود که با حضور و مشارکت دانشگاه ها، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه، شرکت ها و کارگزاری های بورس و سرمایه گذاری برگزارشد.
بر اساس این گزارش،توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی، نقش منابع سازمانی و آمیخته بازاریابی در ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار در بازار خدمات مالی، محیط شناسی، تحقیقات بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی خدمات مالی، مدل ها و تکنیکهای برنامهریزی، مدیریت و اجرای راهبردهای بازاریابی در مؤسسات خدمات مالی،نقش واحدهای عملیاتی (شعب بانک ها، نمایندگی های بیمه،کارگزاری های بورس و...) در توسعه و اجرای راهبردهای بازاریابی، مکانیزم های سنجش و ارزیابی عملکرد راهبردی در مؤسسات خدمات مالی،تحلیل الگوهای موفق در تدوین و اجرای مدیریت راهبردی بازاریابی در مؤسسات خدمات مالی و همچنین فرایندها و مکانیزم های ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار در مؤسسات خدمات مالی، محورهای فرعی این کنفرانس بود.
این گزارش می افزاید،در حاشیه کنفرانس مذکور، نمایشگاه تخصصی با هدف ایجاد فضایی رقابتی و فراهم آوردن فرصتی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، شرکت های بیمه، موسسات سرمایه گذاری و شرکت های ارائه کننده خدمات به بانک ها و بیمه ها، برگزار شد و بانک کشاورزی نیز ضمن حمایت از برگزاری کنفرانس، با پرپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع ضمن اطلاع رسانی از اقدامات و خدمات قابل ارائه در این نمایشگاه حضور داشت.