برگزاری کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی به میزبانی بانک کشاورزی

برگزاری کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی به میزبانی بانک کشاورزی

کمیسیون هماهنگی بانک های استان خراسان جنوبی روز دوشنبه بیست و دوم فروردین ماه به میزبانی بانک کشاورزی و با حضور علی دشت بیاضی مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان در محل ساختمان مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد .
به گزارش مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی،در این مراسم طیبی دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و سرپرست شعب بانک ملی بر لزوم پایبندی به مصوبات کارگروه و وحدت کلمه در بین بانکها تاکید کرد.
بر اساس این گزارش ، طیبی با اشاره به این مطلب که پرداخت تسهیلات توسط بانکهای استان در سال 1389 نسبت به سال 1388 ، 59 درصد رشد داشته است ،گفت: اولین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سال 90 در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار و مصوب شد که شبکه بانکی استان در سال 1390 برای اشتغال 24600 نفر در خراسان جنوبی ، مبلغ 12000 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کند .
طیبی در ادامه گفت : با سازمانهای (مخابرات ، آب ، برق و گاز ) از طریق شورای هماهنگی بانکها مکاتبه شد تا پرداخت قبوض فقط از طریق سیستم های الکترونیکی پرداخت شود و همچنین از اداره کل مخابرات استان تقاضا می شود تا نسبت به تکمیل و اصلاح زیر ساخت های ارتباطی اقدام کند .
این گزارش می افزاید ؛ دبیر کمیسون هماهنگی بانکهای استان در خاتمه تاکید کرد که باید بر وضعیت صندوقهای قرض الحسنه بدون مجوز بانک مرکزی نظارت بیشتری انجام شود و این قبیل صندوقها ملزم به رعایت بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی شوند .

قالب دلخواه شما