مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران: 93درصد منابع بانک کشاورزی در بخش کشاورزی پرداخت می شود

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران: 93درصد منابع بانک کشاورزی در بخش کشاورزی پرداخت می شود

نشست مشترک روسای شعب بانک کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی استان با حضور مهندس محمدی مدیر شعب بانک در استان ، مهندس عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، اسماعیلی مدیر کل امور اقتصادی استانداری مازندران در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، مهندس محمدی با اشاره به جایگاه طرح های توسعه کشاورزی گفت : اولویت اول بانک کشاورزی استان در حال حاضر طرح های توسعه کشاورزی است و باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کنیم .
وی افزود : ایجاد تفاهم و همکاری بیشتر بین بانک و سازمان جهاد کشاورزی استان موجب تسریع کارها و پیشبرد موفق اهداف طرح خواهد شد و یکی از مهمترین اهداف این نشست هم افزایی در این خصوص است . مهندس محمدی با اشاره به جایگاه منابع و مصارف در بانک و فصل برداشت برنج از حاضران خواست نهایت تلاش خود را در جمع آوری منابع بکار گیرند تا بتوانیم با توان بیشتر در خدمت بخش کشاورزی باشیم .
مدیر شعب بانک در استان در بخش دیگری از سخنان گفت : بیش از 93% منابع بانک کشاورزی در بخش کشاورزی پرداخت می شود و پیش بینی می شود تا پایان سال 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کنیم .
بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست مهندس عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به تنوع محصولات کشاورزی در استان و جایگاه کشاورزی استان در کشور گفت : باید بیشتر فعالیت و از ظرفیت ها استفاده حداکثری کنیم .
وی کارگروه طرح های توسعه کشاورزی را یک فرصت طلایی و یک امتحان دانست و خواستار تلاش بیشتر برای بهره گیری از این فرصت و سربلند بیرون آمدن از یک آزمون شد .
مهندس عظیمی در پایان سخنان خود گفت : باید تمامی تلاش خود را بکار ببندیم تا جذب بیشتری از این منابع صورت پذیرد .
این گزارش می افزاید؛ از دیگر سخنرانان این جلسه اسماعیلی مدیر کل امور اقتصادی استانداری بود که وی نیز با تبیین علت تشکیل کارگروه طرح های توسعه کشاورزی ایجاد اشتغال و توسعه توان تولید را از دلایل اصلی بهره گیری از طرح های توسعه کشاورزی برشمرد .
اسماعیلی تصریح کردحدود40% از جمعیت کشور درگیر مسائل کشاورزی هستند و این مهم نیاز به برنامه ریزی مدون دارد و باید تلاش کنیم تا زنجیره تولید شکل بگیرد .



قالب دلخواه شما