گزارش نهایی طرح پژوهشی«طراحی سیستم یکپارچه ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی به تأیید شورای پژوهشی این بانک رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اداره کل تحقیق وتوسعه این بانک اعلام کرد: تدوین چشم انداز، راهبردها و شاخص های ارزیابی ، طراحی ساختار سازمانی و شرح وظایف امور ارتباط با مشتری در سطوح ستاد مرکزی،مدیریت ها و شعب و بررسی وضعیت فعلی ونرم افزارهای مرتبط با (CRM)به عنوان محورهای این طرح بررسی و گزارش شده است.
بر اساس این گزارش، طرح مذکور با حضور مجری و همکاران آن، دهم اسفندماه سال88 در شورای پژوهشی بانک کشاورزی مطرح و تأیید شد که با همکاری ادارات مربوطه مقدمات اجرای آن نیز فراهم خواهد شد.