دکتر طالبی؛ بانکداری الکترونیک جلوه ای از کار دانش محور است

دکتر طالبی؛ بانکداری الکترونیک جلوه ای از کار دانش محور است

نخستین همایش فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در بانک کشاورزی پایان یافت

دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در نخستین همایش فناو ری اطلاعات و بانکداری الکترونیک گفت: بانکداری الکترونیک جلوه ای از کار دانش محور در عصر حاضر است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در نخستین روز این همایش دو روزه که هفتم دی ماه سال جاری و با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره ، مدیران امور، روسا و معاونان ادارات مرکزی، مدیران شعب در استانها و جمعی از کارشناسان حوزه رایانه و بانکداری الکترونیک این بانک در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد، دکتر طالبی بهره وری را اولین و موثرترین عامل در رشد اقتصادی بنگاهها دانست و اظهار داشت: در قرن حاضر سازمانهایی موفق خواهند بود که بستر انتقال دانش میان کارکنان را فراهم کنند.
وی بانکداری الکترونیک را جلوه ای از کار دانش محور در قرن 21 معرفی کرد وافزود: بانکداری الکترونیکی به عنوان کار دانش محور، ظرفیت های نامحدودی را از نظر تنوع و تعداد خدمات ایجاد می کند از این رو کارکنان باید از اهمیت ارتباط میان نیاز مشتریان و ظرفیت های موجود در بانک آگاهی داشته باشند.
این گزارش می افزاید؛ مدیرعامل بانک کشاورزی به افزایش بهره‌وری به عنوان یکی از ویژگی های مورد نیاز هر سازمان اشاره کرد وگفت: باید از بستری که در حوزه بانکداری الکترونیک ایجاد شده است، به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده کنیم و با برآورده کردن نیازهای ابتدایی مشتریان، بهره‌وری مشتری را نیز افزایش دهیم.
دکتر طالبی افزود: «نوآوری فرایندی» باید در بانک کشاورزی محقق شود و برای رسیدن به این مقصود، ساختار مناسب و سرمایه گذاری های لازم در حوزه IT برای خلق محصولات جدید فراهم خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از نظام بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی (مهرگستر) خدمات بیشتر و برتری به مشتریان ارائه دهیم.
گفتنی است در این همایش پس از ارائه مقالات منتخب در حوزه بانکداری الکترونیک، موضوعاتی همچون رویکردها و چالش های سخت افزار و شبکه محلی در بانک، شبکه گسترده و راهکارهای لازم برای ایجاد امنیت در بانکداری الکترونیکی، کانالهای تحویل در بستر مهر گستر، گسترش کاربرد خدمات کارت، ضرورت یکپارچه سازی نرم افزارهای کاربردی در بانک و راه کارهای بازاریابی الکترونیک در کارگاههای آموزشی این همایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خاطر نشان می شود این همایش تا هشتم دیماه ادامه دارد.

قالب دلخواه شما