حضوربانک کشاورزی در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات،آبزیان و ماهیگیری ایران

حضوربانک کشاورزی در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات،آبزیان و ماهیگیری ایران

ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان و ماهیگیری ایران با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از تاریخ 5 الی 8 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاهای بین المللی جزیره کیش برگزار شد .
ارائه توانمندی های شیلات ، آبزیان و ماهیگیری ، ترویج فرهنگ مصرف آبزیان و بررسی راهکارهای جذب سرمایه گذاری در زمینه های مختلف صنعت شیلات و آشنایی با فناوری های روز در صنایع وابسته شیلاتی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ، ابوالحسن سرشار ، معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش که با حضور وزیر تعاون ، مدیر عامل صندوق تعاون ، دبیر کل اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از دست اندرکاران شیلات ، آبزیان و ماهیگیری برگزار شده بود ، ضمن اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد کیش به تغییر الگوی اقتصادی جزیره کیش که باعث شکوفایی هر چه بیشتر آن می شود اشاره نمود ، سپس محمد عباسی وزیر تعاون نیز در مراسم افتتاحیه به تقویت بخش شیلات کشور با استفاده از تمامی ظرفیت های بخش تعاون اشاره نمود.
وزیر تعاون همچنین گفت : با حمایت های مجلس و دولت نهم تمام علاقه مندان به کارآفرینی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی کشور باید برنامه ریزی کنند.
همزمان با این نمایشگاه چند میزگرد تخصصی و علمی با حضور کارشناسان ، متخصصان و مدیران بخش شیلات کشور برگزار شد . همچنین برگزاری دوره های آموزشی ،پخت غذاهای دریایی برای بانوان ، جشنواره غذاهای دریایی و برگزاری جشنواره ماهیگیری ، تفریحی و ورزشی با هدف ترویج فرهنگ مصرف ماهی در بین خانواده ها از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود.
بانک کشاورزی نیز با حضور در این نمایشگاه و برپایی غرفه ، ضمن اطلاع‌رسانی از خدمات وتوانمندیهای بانک در این بخش با برگزاری نشست های تخصصی و علمی به سوالات مختلف بازدیدکنندگان پاسخ گفت قابل ذکر است که مدیران امور رایانه ای و بانکداری الکترونیکی ، مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی و مدیر امور حوزه مدیریت بانک به همراه چند تن از کارشناسان از این نمایشگاه بازدید نمودند.

قالب دلخواه شما