98 درصد مدیران و معاونان ستادی شعب بانک در استانها تبلیغات اخیر بانک در صدا و سیما را خیلی خوب و خوب ارزیابی کردند. همچنین 94 درصد از آنان تبلیغات اخیر بانک در بخش بیلبوردها را خیلی خوب و خوب قلمداد کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در پی نظر سنجی های به عمل آمده از طریق پرسشنامه، 24 مدیریت با فراوانی کل 111 ، تغییرات اخیر در برنامه های تبلیغاتی بانک کشاورزی را کارساز و تاثیر گذار و آنرا عامل مهمی در جذب سپرده و تجهیز منابع معرفی کرده اند .
بر اساس این گزارش ، هدف از این نظرسنجی ، بررسی بازخوردهای تبلیغی برای برنامه ریزی های آتی بوده است و طبق نتایج استخراج شده ، 83 درصد از پاسخ دهندگان، تبلیغات دوره اخیر حسابهای قرضالحسنه ویژه کشاورزی در صدا و سیما را خیلی خوب ، 15 درصد خوب و فقط 2 درصد ضعیف ارزیابی کردند.
این گزارش میافزاید: 58 درصد از پاسخ دهندگان نیز تبلیغات اخیر بانک در بخش بیلبورد ها را خیلی خوب و 36 درصد خوب و فقط 6 درصد ضعیف قلمداد کردند.