فرشید فرخ نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس بانک کشاورزی، این رویداد را فرصتی ارزشمند برای قدردانی از پیشکسوتان و کارکنانی دانست که طی ۹۰ سال، بذر اعتماد کاشتند و محصول آن رضایتمندی مشتریان این بانک پر افتخار است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فرخ نژاد که روز یکشنبه 21 خردادماه و در آیین گرامیداشت نودمین سالروز تأسیس این بانک سخن می گفت، با بیان این که طی9 دهه گذشته کارکنان بانک کشاورزی متناسب با شرایط و امکانات زمان خود و با تلاش وتعهد به مردم عزیز ایران، رضایت مشتریان به ویژه تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی را فراهم آوردند، افزود: امروز باید قدردان زحمات و تلاش های آنان باشیم و به عنوان یک بانک با قدمت و البته پیشرو، متناسب با تحولات حوزه بانکداری و نیازهای مشتریان، از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کرده و با بهره مندی از ابزارها و زیرساختهای بانکداری الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.
فرخ نژاد با تأکید بر ضرورت افزایش سهم بازار و رسیدن به جایگاه واقعی بانک سبز و پر افتخار کشاورزی خاطر نشان کرد: به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای و در راستای ایفای مسئولیت خود، با تخصیص بهینه منابع به افزایش تولید بخش کشاورزی بیش از پیش کمک خواهیم کرد.
وی شبکه گسترده شعب در سراسر کشور و نیروی انسانی پرتلاش و توانمند را از جمله ظرفیت های ارزشمند این بانک برای ارایه خدمات بانکی به عموم هموطنان دانست و گفت: در دهه جدید فعالیت بانک کشاورزی و با توجه به پیشرفت های قابل توجه در حوزه فناوری، تلاش خواهد شد خدمات و محصولات جدیدی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، همزمان با ۲۱ خرداد نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، آیین گرامیداشتی با شعار «نود سال قدمت و خدمت» در این بانک برگزار شد.