همایش سراسری بازاریابی و تجهیز منابع بانک کشاورزی برگزار شد

همایش سراسری بازاریابی و تجهیز منابع بانک کشاورزی برگزار شد

همایش سراسری بازاریابی و تجهیز منابع با هدف هم اندیشی و تبیین سیاست های سال جاری بانک دراین حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک در این همایش طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان حوزه بازاریابی و تجهیز منابع بانک در سال گذشته ، درباره ضرورت افزایش سهم بانک کشاورزی از منابع نظام بانکی ، اهمیت دادن به تجربیات گذشته ، تنوع مشتری ، ابزارهای جذب منابع و نقش بازاریابی در تامین مالی بخش کشاورزی و... مطالبی را بیان کرد .
مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک نیز در سخنان خود به تشریح و تبیین اهداف کلان بانک در حوزه بازاریابی و تجهیز منابع پرداخت و بر ضرورت توجه به بهبود مستمر خدمات بانک ، توسعه شعب مجازی و کانالهای ارتباطی ، پوشش نیاز مشتریان ، ایجاد منابع پایدار برای بانک و ارتقای جایگاه اجتماعی بانک ، به عنوان ارکان این اهداف ، تاکید کرد و مدیریت منابع و مصارف ، تجهیز و تخصیص بهینه منابع را از اقدامات مهم در زمینه اصلاح الگوی مصرف دانست .
بر اساس این گزارش، پانل پرسش و پاسخ با حضور منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی، سید حسین رضوی مدیر امور نظارت و بازرسی ، محمد حسین فروغی فر مدیر امور مالی، تیمور غفاری مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی و عبدالجواد نورائیان مدیر امور استان تهران برگزار و مسائل حوزه بازاریابی و تجهیزمنابع بررسی شد.
بیان خط مشی کلی حوزه بازاریابی و تجهیز منابع از سوی تیمور غفاری مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی،بیان برنامه عملیاتی اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع از سوی مسعود جلالیان رئیس این اداره کل و تشکیل کارگاههای تخصصی طرح های بازاریابی ، مکان یابی و بانکداری الکترونیک ،خدمات بانکی ، بازاریابی بازارهای خرد ، تبلیغات، تجهیز منابع و مشتریان عمده از دیگر برنامه های این همایش بود .
این گزارش می افزاید: در جریان برگزاری این همایش از مدیریت های شعب بانک در استان های سمنان ، مازندران به دلیل فعالیت در امور بازاریابی و اجرای طرحهای جدید ، فارس و کهگیلویه و بویر احمد به دلیل شاخص های رشد و استمرار در سپرده‌پذیری حسابهای قرض الحسنه پس انداز سال 1387 ، خراسان رضوی و تهران به سبب اجرای دقیق طرح پیک بانک (جمع آوری وجوه نقد )، خوزستان و کردستان به دلیل اجرای موفق طرح های ویژه زنان در بانک"طرح ایران و حضرت زینب (س ) " و مناطق شرق و غرب تهران بزرگ بر اساس شاخص های برنامه ریزی ارتباطی جذب ، نگهداری و تلاش برای حفظ رضایت مشتریان ، قدردانی و به نمایندگان این مدیریت ها لوح تقدیر اهدا شد.
همایش سراسری بازاریابی و تجهیز منابع با حضور مدیر عامل ، اعضای هئیت مدیره ، مدیران امور ، روسای برخی ادارات مرکزی و مدیران گروه و کارشناسان بازاریابی و تجهیز منابع مدیریت های شعب بانک روز یکشنبه 10 خرداد ماه در تهران برگزار شد .



قالب دلخواه شما