حضور بانک کشاورزی در پنجمین نمایشگاه تخصصی بورس،بانک،بیمه و خصوصی سازی

حضور بانک کشاورزی در پنجمین نمایشگاه تخصصی بورس،بانک،بیمه و خصوصی سازی


پنجمین نمایشگاه تخصصی بورس،بانک،بیمه و خصوصی سازی با حضور بیش از 150 موسسه فعال در حوزه نهاد های مالی روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه،پول و بیمه ای کشور به قشرهای مختلف جامعه،ترغیب مردم به پس انداز،سرمایه گذاری و استفاده بهینه از پول و پوشش ریسک،معرفی ساز وکارهای مناسب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار و کالا ،توسعه فرهنگ سرمایه گذاری درکشور و همچنین معرفی محصولات و توانمندی شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار برگزار شده است و فعالان بازار سرمایه ،پول و بیمه فعالیت ها و عملکرد شاخص خود را در بخش های مختلف اقتصادی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی و شرکت های تابعه این بانک از قبیل: شرکت کارگزاری بورس،شرکت صرافی مهر،شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز و صندوق بیمه کشاورزی با برپایی غرفه و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی بورس،برقراری امکان خرید وفروش برخط(Online)،ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و حضور کارشناسان مجرب در حوزه های اعتباری،بانکداری الکترونیک و ... پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهد بود.
این گزارش می افزاید پنجمین نمایشگاه تخصصی بورس،بانک،بیمه و خصوصی سازی با مشارکت گسترده فعالان بازار سرمایه و بیمه از ساعت 9 الی 16 تا بیست وهفتم همین ماه دایر خواهد بود.






قالب دلخواه شما