برگزاری نشست اعضاء هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی با مدیران عامل شرکتهای خدمات بیمه ای استان خراسان جنوبی

برگزاری نشست اعضاء هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی با مدیران عامل شرکتهای خدمات بیمه ای استان خراسان جنوبی

اولین نشست اعضاء هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی با حضور مهندس صفرپور طاهر قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ، مهندس ذبیحی عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی ، مهندس نبی زاده مدیر زراعت و مهندس میرزائی کارشناس صندوق بیمه کشاورزی ، مهندس بیاضی مدیر ستادی استان ، مهندس غنچه مدیر گروه خدمات بیمه ای و جمعی از کارشناسان و کارگزاران بیمه کشاورزی و مدیران عامل شرکتهای خدمات بیمه ای استان روز چهارشنبه ششم مهرماه در محل ساختمان مدیریت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،در این جلسه مهندس دشت بیاضی برگزاری این قبیل جلسات را زمینه ساز شناخت نقاط ضعف و قوت در مسائل مربوط به شرکتها و کارگزاران دانست .
بر اساس این گزارش، در این مراسم همچنین مهندس صفرپور طاهر قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با تاکید بر این مطلب که برگزاری این جلسات باید همراه با نتیجه و دست آورد مطلوب باشد و مباحث مطرح شده تا حصول نتیجه نهائی بررسی و پیگیری شود ، افزود : راه اندازی و بکارگیری سامانه الکترونیکی بیمه کشاورزی ایران (سابکا) از مهمترین اقدامات انجام شده طی سالهای اخیر در صندوق بیمه کشاورزی است .
این گزارش می افزاید ؛ در این جلسه همچنین مهندس ذبیحی عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت : بررسی و پاسخ به سوالات و پرسشهای کارگزاران و شرکتهای خدمات بیمه ای به عنوان اولین گروهی که با بیمه گذاران در ارتباط هستند از مهمترین و کلیدی ترین راههای پیشرفت کمی و کیفی عملیات بیمه ای است .
لازم به ذکر است در پایان نمایندگان شرکتهای خدمات بیمه ای شرکت کننده در جلسه مسائل ، مشکلات و تنگناهای موجود به همراه راهکار و پیشنهاد جهت بر طرف کردن آن را مطرح کردند.
.

قالب دلخواه شما