پویش خبری دهه فجر /حمایت 50 میلیاردریالی بانک کشاورزی از واحدفرآوری و سورتینگ و بسته بندی دانه های آجیلی در استان آذربایجان غربی .

پویش خبری دهه فجر /حمایت 50 میلیاردریالی بانک کشاورزی از واحدفرآوری و سورتینگ و بسته بندی دانه های آجیلی در  استان آذربایجان غربی .

 استان آذربایجان غربی با توجه به داشتن  شرایط مناسب اقلیمی  وآب وهوایی مستعد برای کاشت و تولید دانه های آجیلی ،  یکی از قطب های تولیدی این محصول در کشور به شمارمی آید.

در راستای حمایت از تولید و واحدهای  فرآوری و سورتینگ و بسته بندی دانه های آجیلی که نقش به سزائی در ایجاد ارزش افروده ،بازاریابی ،فروش و صادرات محصولات تولیدی را دارند .  

واحد فرآوری و بسته بندی دانه های آجیلی هادی بنکدار در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی با سرمایه گذاری 146 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی ، این واحد با ظرفیت 2000  تن درسال شامل بخش های فرآوری و سورتینگ وبسته بندی محصولات تولیدی منطقه از قبیل تخم آفتاب گردان و  کدو....رادارد.

براساس این گزارش تسهیلات پرداختی به این واحد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مبلغ 50 میلیارد ریال می باشد که با افتتاح آن زمینه اشتغال 15 نفر بطور مستقیم فراهم شد.

قالب دلخواه شما