بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد 150 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرد

بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد 150 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرد
جلسه ستاد بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه دوازدهم مردادماه با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مدیر شعب بانک در استان و مدیر ستاد بحران استان ، مدیران بخش کشاورزی، کارشناسان و سایر اعضاء در محل مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، در این جلسه مهندس رمرودی مدیر شعب بانک در استان گزارشی از عملکرد بیمه کشاورزی از استان ارائه کرد. وی استانداردسازی ارزیابی خسارت و افزایش حضور کارگزاران در مناطق دورافتاده و استفاده از ابزارهای جدید را از اقداماتی برشمرد که در افزایش مطلوبیت و کاهش شکایات نسبی نقش چشم گیری داشته است .
بر اساس این گزارش ، مدیر شعب بانک در استان پرداخت 150 میلیارد ریال غرامت به بیمه گزاران و کشاورزان خسارت دیده در سال زراعی 90-89 را از دیگر خدمات مؤثر در بخش کشاورزی دانست که در کاهش آلام خسارت دیدگان و جبران آسیب های وارده مؤثر بوده است .
مهندس رمرودی تقاضای زیاد برای خرید بیمه نامه و پوشش حداکثری بهره برداران بیش از 80000 نفر را نشان از استقبال کشاورزان و تولیدکنندگان درامر بیمه دانست .
این گزارش می افزاید ؛ در این جلسه همچنین مهندس معماریان مدیر گروه بیمه ضمن قرائت مصوبات صورتجلسه ستاد بیمه در دوره گذشته به ارائه گزارش جامع وکاملی از عملکرد بیمه استان و عملکرد مقایسه ای ده ساله گذشته پرداخت .
لازم به ذکر است در این مراسم مهندس گرجی پور به بیان فرصت ها و نقاط قوت ابزار بیمه کشاورزی اشاره و از روند روبه رشد بیمه کشاورزی اظهار رضایت کرد.
همچنین مهندس شبرنگ مدیر ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه استان ضمن تشکر از زحمات همکاران در ارائه خدمات بیمه ای به کشاورزان استان ، توسعه بیمه در زمینه پوشش عوامل تولید و سازه ها و بیمه گلخانه های توت فرنگی را در استان ضروری دانست .
قالب دلخواه شما