رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی گفت: استفاده فراگیر از فن آوری روز و توانمندی در ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک در عرصه ملی و بین المللی از اولویت های این بانک برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به همه مردم ایران است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی عبدالله سلیمانی با بیان این مطلب نصب و راه اندازی سامانه بانکداری متمرکز مهرگستر را یکی از مهم ترین اقدامات برای دستیابی به اهداف این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی این بانک دانست وافزود: مهرگستر به عنوان پیشاهنگ نسل چهارم بانکداری الکترونیک، یکی ازکانالهای ارتباطی بانک کشاورزی و فضایی است که با استفاده از آن مشتریان میتوانند بدون محدودیت زمان و مکان و با اطمینان خاطر، عملیات بانکی دلخواه خود را با رضایت و صرفهجویی در هزینهها انجام دهند.
وی با اشاره به برگزاری «پنجمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی» از انتخاب بانک کشاورزی به عنوان برترین بانک ایران در آموزش و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی خبر داد و خاطر نشان کرد: در مراسم افتتاحیه این کنفرانس که پنجم مرداد ماه در تهران برگزار شد، بر اساس رأی داوران ،تندیس(eBank 2011) نیز به این بانک اهدا شد.
سلیمانی یاد آور شد، این تندیس نمادی برای تقدیر از برترین بانک ها و شرکت های فعال در عرصه بانکداری الکترونیکی است که پس از بررسی های لازم و بر اساس عملکرد در عرصه بانکداری الکترونیکی، به بانک کشاورزی اهدا شد.
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی با اشاره به نقش بانکداری الکترونیکی در اقتصاد کشور و سرعت بخشیدن به فرآیندهای اقتصادی به ویژه در حوزه کسب و کار، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را یکی از ضرورت های نظام بانکی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد نظام بانکی کشور بهره برداری مناسب تری از فناوری های نوین داشته باشد.
بر اساس این گزارش، پنجمین کنفرانس بانکداری الکترونیکی با حضور مدیران،متخصصان ونمایندگان شرکت های داخلی وخارجی و فعالان این عرصه پنجم وششم مرداد ماه سال جاری در تهران برگزارشد و بررسی و معرفی جدیدترین دستاوردهای کاربردی، معرفی جدیدترین راه حل ها و محصولات در حوزه بانکداری الکترونیکی،معرفی جدیدترین اقدامات بانک های ایرانی در حوزه بانکداری الکترونیکی و ایجاد ارتباط متقابل و مستقیم شرکت های داخلی و خارجی فعال در بانکداری الکترونیکی با مدیران ارشد بانک های ایران از مهم ترین اهداف آن بود.
این گزارش می افزاید:جایگاه خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی در توسعه دولت الکترونیکی، سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری( CRM )و کاربردهای آن در بانک ها،توسعه راه حل های کسب و کار و تجارت الکترونیک در بانک های ایرانی،راه حل های امنیتی در بانکداری الکترونیکی،مدیریت پروژه های بانکداری الکترونیکی و بانکداری سیار محورهای مهم و مورد بررسی این کنفرانس بود که فعالیت های آن در چهار بخش علمی،کارگاهی،نمایشگاهی و تندیس e-bank دنبال شد.