حضور فعال بانک کشاورزی در هفدهمین جشنواره کودک و نوجوان استان هرمزگان

حضور فعال بانک کشاورزی در هفدهمین جشنواره کودک و نوجوان استان هرمزگان

هفدهمین جشنواره کودک و نوجوان استان هرمزگان با حضور فعال بانک کشاورزی و همزمان با روز جهانی کودک روز سه شنبه 16 مهر ماه سالجاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرعباس آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در مراسم افتتاحیه این جشنواره که بامری معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ، ذوالقدر نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ،لبخندان نماینده روحانیون این استان و تنی چند از مسئولان دستگاه های سیاسی و اجرائی استان هرمزگان حضور داشتند از دانش آموزان حاضر در این مراسم به عنوان آینده سازان فردا یاد شد .
بر اساس این گزارش ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان با حضور در این مراسم بانک کشاورزی را پیشرو در فرهنگ بانک پذیری بانک کودک و نوجوان برشمرد و فرزندان نوآموز این مرز و بوم را آینده سازان فرهیخته کشور دانست .
بر اساس این گزارش، در این مراسم ذوالقدر نماینده مردم شرق استان از غرفه بانک کشاورزی بازدید به عمل آورد و از اقدامات موثر و مثبت بانک کشاورزی تجلیل و قدردانی کرد.
این گزارش می افزاید ؛ بامری معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با حضور در غرفه بانک کشاورزی با مدیر شعب این بانک در استان هرمزگان گفت و گوکرد .
در این بازدید قاسمی نژاد محور فعالیت های بانک کشاورزی را پیرامون برگزاری کلاس آموزشی بانک پذیری کودک و نوجوان و پکیج آموزشی را تشریح کرد و افزود : بانک کشاورزی در سراسر نقاط کشور به عنوان تنها بانک در سیستم بانکی ، نهادینه ساز فرهنگ بانک پذیری است .
در ادامه این گفت وگو و بازدید از غرفه بانک کشاورزی، بامری معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از تلاش مدیران و کارکنان بانک کشاورزی استان هرمزگان در عرصه خدمات رسانی به مردم بالاخص رشد و شکوفایی توسعه و پایدار بخش کشاورزی استان قدردانی و اظهار امیدواری کرد نسل جدید نیز همواره در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شایانی به منصه ظهور رسانند .
شایان ذکر است بازدید از غرفه بانک کشاورزی توسط سایر مسئولان دستگاه های سیاسی و اجرایی ، قدردانی از این بانک و حمایت از کودکان و نوجوان دانش آموز استان و اهدای پکیج تبلیغی و آموزش به بازدید کنندگان از دیگر بخشهای این مراسم بود .

قالب دلخواه شما