مراسم معارفه مدیر بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

مراسم معارفه مدیر بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

مراسم تودیع مهندس عقیل وکیلی و معارفه علی قنبری مدیران ستادی شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی با حضور جناب آقای نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی و هئیت همراه ، مدیران اجرائی استان ، مشتریان و روسای شعب و جمع کثیری از همکاران مدیریت روز یکشنبه 20 شهریور برگزار شد .
در این مراسم حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی به شروع سال 1390 که با فرمایشات مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است و مصادف شدن آن با شروع برنامه پنجم هدفمند سازی یارانه ها که آثار خود را بر بخش کشاورزی و سایر بخشها می گذارد، اشاره کرد و استقلال و خود کفایی بخش کشاورزی ، تفویض اختیارات به مدیریت و شعب ، آبیاری تحت فشار، مکانیزاسیون ، مشتری مداری و تجهیز منابع را مهم دانست .
عضو هیات مدیره بانک در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی که با کمترین هزینه میتواند ایجاد اشتغال کند از مسئولان اجرائی استان درخواست کرد اهمیت بیشتری به بخش کشاورزی استان داده شود .
در این مراسم کریم زاده قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان به تاریخچه بخش کشاورزی ، اهمیت بخش کشاورزی در استقلال و آبادانی کشور ، نقش بانک کشاورزی در توسعه و آبادانی استان آذربایجان غربی و تعامل سازنده بانک کشاورزی استان با سازمان جهاد کشاورزی پرداخت .
در ادامه قنبری مدیر جدید شعب بانک در استان آذربایجان غربی ضمن تشریح برنامه های خود از مسئولان اجرایی استان و همکاران بانک کشاورزی درخواست کرد همه با هم با همیاری و همکاری بتوانیم نقش اساسی در توسعه و آبادانی استان داشته باشیم .
در خاتمه مراسم قنبری به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی توسط نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی به حضار معرفی و حکم وی تفویض شد .

قالب دلخواه شما