دوره های آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با هدف نهادینه سازی و ارتقای جایگاه و کرامت مشتریان در بانک ، در نیمه دوم سال جاری در مدیریت و شعب بانک کشاورزی استان لرستان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت لرستان، با برنامه ریزی به عمل آمده در نیمه دوم سال 89 دوازده دوره آموزشی برای کارکنان شعب استان در زمینه طرح تکریم مشتریان برگزار شد . دراین دوره ها ، مباحث آموزشی مرتبط با رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع برای فراگیران تشریح شد و در پایان دوره نیز از شرکت کنندگان در این دوره آزمون به عمل آمد .