سمینار آموزشی بازاریابی بانکی روسای شعب با حضور روسای شعب ،کارشناسان بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی وایرانزاده استاد دانشگاههای تبریز دی ماه سال جاری در سالن بیوتکنولوژی تبریز برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی ایرانزاده با اشاره به مزیت ایجاد فضای رقابتی برای بانکها گفت:ایجاد فضای رقابتی برای ما فرصت است و باعث بالارفتن کیفیت وخدمات می شود.
دکتر سلیمان ایرانزاده که در جمع روسای شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی سخن می گفت افزود:برای افزایش بهره وری سیستم نیاز به بالا بردن کیفیت ،بهبود مستمر خدمات وتبدیل سازمان به سازمان یادگیرنده است.
بر اساس این گزارش ،وی راههای بهبود کیفیت خدمات را یادگیری ،بهره هوشی بالا،هوش عاطفی وهوش اجتماعی عنوان کردو روش های یادگیری اثربخش را مطالعه ،نوشتن ،تجربه ،بررسی بازخورد ها وتحلیل شکایت مشتریان برشمرد.
این گزارش می افزاید؛ استاد علم مدیریت دانشگاههای تبریزدر ادامه راهکارهای افزایش رضایت مشتریان را انتخاب درست بازارهدف،تعیین توانائی و شایستگی ومزیت مشتریان وتقسیم درست مشتریان هدف اعلام داشت.
وی درپایان نتایج نهایی بازاریابی وفروش را رضایت ذی نفعان،خشنودی و وفاداری مشتریان بیان کرد.