بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان آذربایجان شرقی

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان آذربایجان شرقی

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی با استاندار این استان دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار که مسئولان بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند،استاندار این استان از عملکرد شعب تابعه بانک کشاورزی در خدمت‌ رسانی به بخش کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش دکتر طالبی در همایش روسای شعب بانک کشاورزی در این استان که با محوریت وصول مطالبات برگزارشد، سخنرانی کرد.
وی ضمن قدردانی از مجموعه حرکت‌های شایسته و عملکرد شعب استان آذربایجان شرقی در تحقق اکثر شاخص‌های مورد نظر در خدمات بانکی اظهار داشت: تلاش های کارکنان شعب باید به گونه‌ای باشد که مشتریان در استفاده از خدمات بانکی، بانک کشاورزی را به عنوان انتخاب اول خود مدنظر داشته باشند.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه خواسته‌های مشتری ملموس و معین است افزود: باید با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، به سمت مشتری حرکت کنیم و برای شناخت نیازها و خواسته‌های آنان بکوشیم تا ضمن ایفای مسئولیت اجتماعی خود، بهترین ارائه کننده خدمات برای حل مشکل مشتریان نیز باشیم.
دکتر طالبی در ادامه سخنانش به اهمیت وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین موضوع در وصول مطالبات این است که همکاران بانک درتعامل با مشتری به گونه ای عمل کنند که ایشان همواره از بانک تصور مثبتی داشته باشد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر نظارت بر طرح ها در دوره بهره‌برداری یادآورشد: توجه بیش از پیش به این مهم سبب خواهد شد ارتباط مستمر با مجریان طرح ها تداوم یابد و با آگاهی از روند تولید، طلب بانک نیز به نحو مقتضی وصول شود .
در ادامه این همایش مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز مطالبی را با مسئولان شعب تابعه استان آذربایجان شرقی در زمینه وصول مطالبات در میان گذاشت .
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در آغاز سال جاری مبنی بر اینکه در عرصه اقتصادی باید حرکتی جهاد گونه داشته باشیم و مجموعه تلاش‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تفاوت و تمایز ویژه ای را نسبت به سال‌های گذشته شاهد باشیم گفت: برای تحقق این مهم،برنامه‌های متعددی در دستور کار بانک قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به توسعه بانکداری الکترونیک ،هدایت منابع به سمت طرح‌های اشتغال‌زا و همچنین کاهش مطالبات معوق اشاره کرد.
مهندس ماهیکار با اشاره به مراحل پنج‌گانه وصول مطالبات در بانک اظهار داشت: پرداخت خوب، نظارت کافی و پیگیری به موقع از جمله عوامل مؤثر در وصول به‌موقع مطالبات است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با تحلیل عملکرد شعب بانک در استان آذربایجان شرقی در ارتباط با وصول مطالبات اظهار امیدواری کرد، با مذاکره صورت گرفته با مشتریان، برنامه‌های وصولی در نظر گرفته شده در جمیع شاخص‌های مرتبط با موضوع محقق شده و با وصول طلب ،یک بار دیگر منابع حاصل شده در جریان تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد .
گفتنی است دیدار با همکاران مدیریت و بازدید از تعدادی از شعب تابعه استان از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بانک کشاورزی در این سفر یک روزه بود.

قالب دلخواه شما