چهارمین کارگاه آموزشی پروژه بانکداری سبز برگزارشد

چهارمین کارگاه آموزشی پروژه بانکداری سبز برگزارشد

چهارمین کارگاه پروژه بانکداری سبز در راستای رشد فراگیر و توسعه پایدار با سخنرانی دکتر ارغوان فرزین معتمد معاون مستقل در امور همکاری های بین الملل بانک کشاورزی و بیان توضیحاتی درباره پروژه و معرفی مسئولان پروژه بیست و نهم بهمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این جلسه، دکتر محمدعلی فرزین، مدیرگروه رشد و توسعه فراگیر بخش برنامه ریزی دفتر عمران سازمان ملل متحد، طی سخنانی به تشریح اهداف پروژه و بررسی مفاهیم توسعه پایدار و رشد فراگیر، رابطه راهکار تحلیل هزینه فایده و چارچوب های کلان در این زمینه پرداخت.
بر اساس گزارش، ضمن بررسی جایگاه بانک کشاورزی در اقتصاد ایران ورشد و توسعه کشور، روند توسعه ای استان خراسان شمالی به عنوان یک الگوی کوچک تر و نقش این بانک در حوزه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه، دکتر شاهرخ شجری با مرور مطالب کارگاه شماره 3، به جمع بندی فعالیت گروهی شرکت کنندگان سه گروه جلسه گذشته پرداخت و پس از و پرسش و پاسخ پیرامون نظرات گروهی ، تهیه یک دستورالعمل در حوزه آب و خاک به عنوان فعالیت گروهی در دستور کار قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، اعضای شرکت کننده در کارگاه در سه گروه ده نفره به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند و در پایان، نماینده هر یک از گروه ها نظرات گروه را ارائه کردند.
این گزارش می افزاید؛ چهارمین کارگاه آموزشی با جمع بندی نتایج کار گروهی توسط دکتر فرزین و پرسش و پاسخ درباره نظرات گروهی جلسه به کار خود پایان داد.
لازم به ذکر است در این کارگاه علاوه بر کارکنان بانک کشاورزی، متخصصانی از سایر سازمانهای ذیربط نیز دعوت شده بودند و از نظرات ایشان استفاده شد که می توان به حضور دکتر احمدعلی کیخواه معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست، نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست، وزارت نیرو، استادان دانشگاه و اعضای سایر پروژه های مرتبط UNDP اشاره کرد.

قالب دلخواه شما