حضور بانک کشاورزی در نمایشگاه صنعت دام و طیور و صنایع وابسته در جزیره کیش

حضور بانک کشاورزی در نمایشگاه صنعت دام و طیور و صنایع وابسته در جزیره کیش

نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور و صنایع وابسته روز پنجشنبه اول اسفند 92 با همکاری سازمان VIV جهانی (مجموعه نمایشگاه های بین المللی) به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تهران بزرگ در روز نخست برگزاری مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی ، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر رکنی معاونت امور دام و دماوندی نژاد ریاست پشتیبانی امور دام مقام های مالی وزارت جهاد کشاورزی از نمایشگاه دیدن کردند.
بنا بر این گزارش ، در این نمایشگاه 50 کشور خارجی اروپایی و آمریکایی از جمله فرانسه، بلژیک، انگلستان، آلمان، هلند، کانادا، چین و ترکیه و 230 شرکت داخلی حضور داشتند که توانمندی خود را در مساحت 14 هزار متر مربع در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد کیش به معرض دید علاقمندان گذاشتند. در طول زمان برگزاری نمایشگاه دوره های آموزشی بیماری و مقررات بهداشتی، تغذیه، سیستم های یک پارچه تولید درمزار ع آبزیان و طیور و آشنایی با مباحث علمی جدید، توسط اساتید سازمان VIV جهانی(مجموعه نمایشگاه های بین المللی) و شرکت آمریکایی Blue Aque مستقر در تایلند اجرا شد و در پایان این دوره از امتیاز باز آموزی و گواهی نامه رسمی به شرکت کنندگان داده شد.
این نمایشگاه در شامگاه سوم اسفند ماه طی بازدید عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، آّب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.
مدیریت شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ نیز ضمن برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضور یافت و با فعالان بخش دام و طیور تعاملات سازنده ای را برقرار کرد.

قالب دلخواه شما