برگزاری هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

برگزاری هفتمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

هفتمین همایش منطقه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری شانزدهم بهمن در اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این همایش با سخنرانی اسماعیل اسفندیاری مدیر شعب این بانک در استان اصفهان آغاز خواهد شد و در ادامه، دیدگاه ها و نظرات دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از طریق یک پیام ویدئویی برای شرکت کنندگان پخش خواهد شد.
بر اساس این گزارش بیان دیدگاه ها و نظرات امین مرادی مدیر امور مشتریان، سخنرانی محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان با موضوع ارتباط با مشتری و نقاط تماس با مشتری ،کلاس آموزشی با موضوع ارتباط با مشتری،فنون مذاکره و شعف مشتری همچنین تشکیل 3 کارگاه آموزشی با عنوان های چگونگی ارزیابی شعب در امر مشتری مداری،شناسایی نقاط ضعف در امر مشتری مداری از دیدگاه کارکنان و پیشنهاد شعب برای مدیریت ها و ستاد در نگهداری مشتری از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.
این گزارش می افزاید جمعی از مدیران،کارشناسان،روسا و کارکنان شعب این بانک در استان های اصفهان،چهارمحال و بختیاری و یزد در این همایش حضور دارند.

قالب دلخواه شما