برگزاری همایش سراسری مبارزه با پولشویی در مرکز آموزش مدیریت فارس

همایش سراسری مبارزه با پولشویی از شنبه 24 مرداد ماه تا روز دوشنبه 26 این ماه به مدت 3 روز با حضور علیزاده رئیس اداره کل مبارزه با پولشویی ، مهندس صفدری مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس ، سرهنگ سرو قد جانشین پلیس آگاهی استان فارس ، سرهنگ نیکنام رئیس اداره جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس ، سرهنگ علیدوستی رئیس اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس ، کارشناسان و رابطان پولشویی استان های کشور و تعدادی از مدیران اداری ، مالی و پشتیبانی مدیریت های کشور در شیراز  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس،  در این جلسه مهندس ماهیکار در ارتباط تصویری با اعضای حاضر در جلسه به انواع پولشویی در کل دنیا و قانون مبارزه با پولشویی در کشور اشاره کرد  و بی اعتمادی مردم به نظام اقتصادی و پولی و به دنبال آن کاهش بهره وری در سیستم اقتصادی را از عوارض ناشی از پولشویی برشمرد.

بر اساس این گزارش در این جلسه همچنین علیزاده به اهمیت و نقش مبارزه با پولشویی و جزئیات این مهم پرداخت و به مشکلات و عواقب ناشی از عدم رعایت موارد مذکور اشاره کرد.

این گزارش می افزاید در ادامه این نشست  مباحثی در خصوص جرائم اقتصادی و روش های مبارزه با جعل و کلاهبرداری توسط کارشناسان مدعو از اداره پلیس آگاهی استان فارس تدریس شد.

شایان ذکر است برگزاری کلاس های آموزشی ، تور تفریحی بازدید از امکان مذهبی ، تاریخی و ... از دیگر برنامه های این همایش سه روزه بود.

قالب دلخواه شما