حضور بانک کشاورزی در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

حضور بانک کشاورزی در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

 چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ششم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد گشایش یافت.
 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این همایش که با موضوع«ضرورت توسعه اکوسیستم بانکداری الکترونیک» برگزار شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی،‌ رئیس‌کل بانک مرکزی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دبیر کل بانک مرکزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی  نیز در بخش‌های مختلف این همایش که تمامی بانک‌ها، موسسات اعتباری،شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری،دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، مشارکت دارند، با برپایی غرفه  و حضور کارشناسان مطلع پاسخگوی مراجعان خواهد بود.
 همزمان با برگزاری این همایش، دستاوردها و محصولات بانک‌ها و شرکت‌های  فعال در حوزه فناوری‌های بانکی در نمایشگاه جانبی در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت  و «سامانه بازرسی و کنترل های داخلی» بانک کشاورزی نیز معرفی خواهد شد. 
این گزارش می افزاید، پنل‌های تخصصی در قالبی جدید با همکاری صاحبنظران حوزه بانکداری و نظام‌های پرداخت با موضوعاتی همچون کارت‌های اعتباری، بازنگری در ساختار درآمدی بانک‌ها، مدل‌های بانکی نوین ایران، پرداخت‌های فرامرزی، نقش داده‌کاوی در کسب‌و‌کار بانکی و بانکداری باز برگزار می‌شود که شرکت گسترش فناوری های نوین کشاورز  از شرکت های تابع بانک کشاورزی نیز ضمن برپایی غرفه  با هدف  نمایش توانمندی های فنی و الکترونیکی خود ، یک پنل تخصصی و  آموزشی  با موضوع«Core Banking» را برگزار خواهد کرد.
گفتنی است در بخش نو آوری چهارمین جشنواره دکتر نوربخش، باشگاه  کودک و نوجوان  بانک کشاورزی به عنوان یکی از دستاوردهای نوین نظام بانکی کشور ارزیابی خواهد شد و نامزد دریافت جایزه این جشنواره است.
  چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تا هفتم بهمن ماه برپا است و بازدید برای مدیران و کارشناسان نظام بانکی آزاد خواهد بود.

قالب دلخواه شما