بازدید 1108 طرح توسعه کشاورزی با مشارکت ناظران ویژه

بازدید 1108 طرح توسعه کشاورزی با مشارکت ناظران ویژه

رضا اعظمی رئیس اداره کل نظارت و امور شعب بانک کشاورزی به نقل از مدیر عامل این بانک گفت:ناظران ویژه بسیارموثر هستند و نظرات و دیدگاه‌های آنان برای ما مهم است. انتظار داریم منبعد گزارش های دقیقی از آنچه بر مشتریان و به ویژه کشاورزان می گذرد ارائه کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اعظمی صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در دومین همایش سالانه ناظران ویژه ضمن اعلام مطلب فوق گفت: از آغاز اجرای طرح مذکور تاکنون بیش از 63 هزار فقره گزارش نظارتی توسط ناظران ویژه تهیه و دریافت و در سال جاری نیز افزون بر 6 هزار فقره گزارش از ناظران به این اداره کل ارسال شده است.
وی با اشاره به دهمین سال اجرای این طرح در بانک کشاورزی و تشریح ارکان آن خاطر نشان کرد: تا کنون درباره محورهای فضای داخلی و بیرونی شعب ، امکانات رفاهی شعب ، نیروی انسانی ، تبلیغات و اطلاع رسانی و موارد خاص گزارش هایی توسط ناظران ویژه تهیه و ارسال شده است و انتظار می رود در سال آینده نیز با توجه به نیازها، مشتریان و انتظارات آنان و در راستای تحقق راهبرد بهبود کیفیت خدمات بانکی ، گزارشات تحیلی و آسیب شناسانه از آنان دریافت شود.
اعظمی از اجرای برنامه برنامه بازدید از 1108 طرح توسعه کشاورزی با مشارکت کارشناسان و متخصصین ناظر اعم از بازنشسته و شاغل در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این برنامه یکی از موفق ترین پروژه های بازدید ناظران ویژه بود که بر اساس دستور مدیریت عالی بانک نتایج آن به سطوح عالی تصمیم گیری کشور ارائه شد.
وی با اشاره به بیانات مدیرعامل بانک کشاورزی ، ناظران ویژه را چشم های بصیر و ذخیره های این بانک دانست و گفت: ناظران می توانند آغاز کننده حرکت هائی باشند که منشاء تحولی عظیم در بانک کشاورزی و تحقق اهداف این بانک خواهد شد.
بر اساس این گزارش دومین همایش سالانه ناظران ویژه با حضور 120نفر از ناظران ویژه بانک و رابطان طرح ناظران ویژه استان ها در مرکز آموزش بابلسر برگزار و از سامانه الکترونیکی ارسال گزارشات ناظران ویژه رونمایی شد و کارشناسان طرح نحوه برقراری ارتباط و ارسال گزارشات از طریق سامانه مذکور را در دو کارگاه آموزشی تشریح کردند.

قالب دلخواه شما