مدیر امور اعتبارات و وصول بانک از شعب استان هرمزگان بازدید کرد

مدیر امور اعتبارات و وصول بانک از شعب استان هرمزگان بازدید کرد

با هدف دیدار با همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی ، دکتر شاهوردی مدیر امور اعتبارات و وصول ، میرزایی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری و اعظمی رئیس اداره کل نظارت و امور شعب طی روزهای 16 و 17 دی ماه سالجاری از شعب استان هرمزگان بازدید به عمل آوردند .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی هرمزگان، در این بازدیدکه قاسمی نژاد مدیر شعب بانک در هرمزگان مدیران ارشد بانک را همراهی می کرد ، گفت : حضور مقامات و اولیای بانک موجب افزایش انگیزه و روحیه کارکنان برای خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان می شود.
بنابراین گزارش ، دکتر شاهوردی ، مهندس میرزایی و اعظمی از شعب بشاگرد ، بندرجاسک ، میناب ، سیاهو ، احمدی ، فارغان و شمیل و حاجی آباد در مناطق شرق و شمال استان هرمزگان بازدید و در هریک از این بازدیدها با همکاران شعب گفتگو کردند.
این گزارش می افزاید ؛ مقامات یاد شده در جلسات شعب ضمن ابلاغ سلام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک به همکاران از آنان خواستند مواردی را که به پیشبرد اهداف بانک کمک می کند مطرح کنند که در همین راستا تعدادی از کارکنان در زمینه ساختمان شعب ، دستگاه های POS ، دستورالعمل بند 16 ، و ... مطالبی را بیان کردند .
شایان ذکر است ، مدیر امور اعتبارات و وصول ، روسای اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، اداره کل نظارت و امور شعب از شعبه بشاگرد که در محروم ترین منطقه کشور واقع شده است و شعبی که بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک ارائه کننده خدمات بانکی در آن حضور دارد بازدید به عمل آوردند و از زحمات بی شائبه همکاران قدردانی کردند .



قالب دلخواه شما