مدیر استان لرستان : باید به بهترین شیوه پاسخگوی مردم باشیم

مدیر استان لرستان : باید به بهترین شیوه پاسخگوی مردم باشیم
مهندس گودینی مدیر استان لرستان دردیدار با همکاران تازه کار این استان گفت : برجسته ترین ویژگی سازمانی بانک کشاورزی مردمی بودن آن است . 
وی افزود: این ویژگی بنیاد و پایه همه کارهای بانک است و راهبرد بانک کشاورزی خدمت رسانی به مردم و تلاش برای خشنود سازی مشتریان بانک است . 
 مهندس گودینی جایگاه بانک کشاورزی در برآورده ساختن نیاز های مالی بخش کشاورزی را جایگاهی بسیار ارزنده دانست و گفت: بخش کشاورزی فراهم کننده و پاسخگوی نیازهای استراتژیک مردم است و ما نیز با گردآوری سپرده و فراهم سازی سرمایه ، در این کار بزرگ و ارزنده جایگاهی برجسته و کارساز داریم و در همه سال‌های گذشته نیزتلاش سازمانی ما در راستای برآوردن این نیاز بوده است . 
مهندس گودینی گفت : ما خرسندیم که مردم برآوردن این خواسته خود را به ما واگذار کرده اند و می کوشیم تا به پشتوانه خود مردم این باور مردمی را به بهترین شیوه پاسخگو باشیم. مدیر استان چارچوب های کاری بانک و رفتار سازمانی کارکنان بانک را یادآور شد و گفت: به سامان بودن  ، آراستگی ،  و پیوند های درون و برون سازمانی شما نمایانگر ویژگی های بانک کشاورزی است . وی یادآورشد : یکی از ویژگی های کارمندان خوب بانک  بروز بودن آنها است و افزود : بانک کشاورزی  به کارکنان نو آور وهمکاران نو اندیش نیاز دارد چون ما ناچاریم که برای افزودن بر شتاب خدمت رسانی به مردم و همچنین کاهش زمان گردش کارهای بانکی  مشتریان ، ساختار کارها را دگرگون کنیم و برای نوسازی ساختار ها وسیستم ها  از بسترهای الکترونیکی بهره گیری کنیم بنابراین همواره باید آمادگی پذیرش دگرگونی ها را داشته باشیم . 
پس از این نشست همکاران نوآموز برای یادگیری کارهای بانکی به شعب استان گسیل شدند.

قالب دلخواه شما