دیدار اعضای مجمع ملی خبرگان کشاورزی با مدیرعامل بانک کشاورزی

دیدار اعضای مجمع ملی خبرگان کشاورزی با مدیرعامل بانک کشاورزی

اعضای هیئت مدیره جدید مجمع ملی خبرگان کشاورزی با دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی دیدار و گفت وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛در این دیدار که اول آبانماه سال جاری در تهران برگزار شد، دکتر طالبی باتوجه به گستردگی وتنوع مخاطبان در بخش کشاورزی گفت: تشکل های بخش کشاورزی می توانند ارتباط بین بانک و بخش را تسهیل کنند.
وی افزود: تشکل های بخش کشاورزی به عنوان حلقه ارتباطی مشکلات و مسائل پیش روی بهره برداران حوزه های مختف این بخش را منعکس کرده وماهم موظف هستیم برای این مشکلات راه حل های مناسبی دهیم .
دکتر طالبی با بیان اینکه بانک کشاورزی به بخش کشاورزی تعلق دارد یادآورشد: کشاورزان به عنوان مهم ترین ذینفعان بانک هستند و باید برای حفظ و ارتقای جایگاه بانک تلاش کنند.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی براختصاص بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به صورت ریالی به بخش کشاورزی اشاره و خاطر نشان کرد: این اقدام فرصت مناسبی برای خدمت به خیل عظیمی از بهره برداران این بخش خواهد بود.
وی با بیان اینکه مشکلات پیش روی بخش کشاورزی با همدلی و همراهی متولیان آن به ویژه تشکل های ذیربط بر طرف می شود ابراز امیدواری کرد، با همدلی و همفکری مشکلات بهره برداران این بخش به حداقل برسد.
دکتر طالبی تعداد تسهیلات گیرندگان از بانک کشاورزی را حدود یک میلیون و600 هزار نفر در سال اعلام کرد و گفت: پرداخت اعتبارات خرد بخش اعظمی از فعالیت های شعب این بانک را به خود اختصاص می دهد که برای بهبود مدیریت این اعتبارات سازو کار های مناسبی طراحی شده است.
مدیر عامل بانک کشاورزی مکانیزه کردن اعطای تسهیلات از طریق نرم افزارمرآت وسامانه اینترنتی مرآت را اولین مرحله برای بهبود مدیریت اعتبارات خرد در بخش کشاورزی معرفی کرد و افزود: برنامه های دیگری از جمله برون سپاری عملیات در دست بررسی است.
وی با اشاره به نقش بیمه در حل مسائل بخش کشاورزی و بهره برداران آن، بر همکاری وهمفکری تشکل هاونهادهای دولتی برای استفاده از توان شرکت های بیمه تجاری درخدمت رسانی به فعالان بخش کشاورزی تأکید کرد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه اعضای هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه های مختلفی از جمله شیوه ارزیابی طرح ها،بیمه کشاورزی، اعتبار سنجی مشتریان،صندوق تضمین سرمایه گذاری،مشارکت درفرآینداعطای مجوز و تسهیلات به طرح های جدید و ... پرداختند که مقررشد به صورت موضوعی درجلسات مشترک بعدی درسطح ملی واستانی بررسی وچاره اندیشی شود.

قالب دلخواه شما