عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: مشتری مداری رمز بقای سازمان ها است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: مشتری مداری رمز بقای سازمان ها است

مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: سازمان های امروزی برای ماندن در عرصه فعالیت و رقابت باید چابک باشند و به تغییرات ناگهانی، فرصت های جدید بازار و نیازمندی های مشتری پاسخ سریع دهند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، ماهی کار که صبح روز چهارشنبه دوم بهمن سال جاری در یک ارتباط زنده تصویری با شرکت کنندگان دومین همایش سالانه ناظرین ویژه این بانک سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود:پیچیدگی های فرآیند انجام کار، کثرت وظایف و فعالیت ها و گذشت زمان باعث می شود که سازمان ها برای ماندن در عرصه ، دنبال طرح هایی باشند که بتوانند ابعاد مورد اشاره را تحت پوشش قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: طرح ناظرین ویژه در بانک کشاورزی به عنوان یک سازمان چابک، همسو با این اصول طراحی و تعریف واجراء می شود.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه به اصول حاکم بر علم ارتباطات و کنترل اشاره کرد و گفت: در این راستا سازمان ها می بایستی علاوه بر درک محیط و جذب اطلاعات از آن و برقراری ارتباط بین اطلاعات و عملیات توانایی آگاهی از انحرافات و عملیات اصلاحی برای رفع مشکلات را داشته باشند.
ماهی کار متذکر شد: طرح ناظرین ویژه با هدف تحقق این ویژگی ها اجرا شد تا از این طریق نظارت نامحسوس بر رفتار کارکنان و مشتریان و همچنین عملکرد سیستم ها و ابزار های مورد استفاده داشته باشد تا بتواند آگاهی بیشتری برای تصمیم سازی و تصمیم گیری فراهم کند.
وی عملکرد طرح ناظرین ویژه را طی یک دهه گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت:گرچه این طرح در طراحی و اجرا موفق عمل کرده است اما برای دستیابی به اهداف تعیین شده کافی نیست و به مشارکت بیش از پیش ناظرین ویژه به منظور بروز رسانی طرح موصوف نیاز دارد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آنچه امروز از بعد نظارتی چه بصورت محسوس و یا نامحسوس انجام می شود در راستای توجه به مشتریان برون و درون سازمانی است چرا که مشتری برون سازمانی به سازمان سود رسانده و مشتری درون سازمانی ارزش افزوده را بالا می برد.
وی تصریح کرد: مشتری مداری رمز بقای سازمان ها است چرا که اعتقاد داریم در تعریف ارتباط با مشتری نقطه پایانی نداریم و همیشه باید در اوج باشیم.
ماهی کار گفت: بانک کشاورزی سازمانی مشتری مدار است و تمامی طرح هایی که در آن اجرا می شود در راستای رضایت اوست و معتقد است رضایت مشتری سرمایه بانک می باشد و بدین لحاظ است که ارائه خدمات به مشتری همواره سرلوحه تفکرات و برنامه های بانک می باشد.
وی درخاتمه سخنانش با اشاره به روش های ارزیابی عملکرد در سازمان ها ، طرح ناظرین ویژه بانک کشاورزی را متعالی ترین روش نظارتی و همسو با رضایت مشتری دانست.
بر اساس این گزارش؛دومین همایش سالانه ناظرین ویژه صبح روز چهارشنبه دوم بهمن در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد و پس از سخنرانی عضو هیئت مدیره بانک، رضا اعظمی رئیس اداره کل نظارت و امور شعب طی سخنانی عملکرد ده ساله این طرح را تشریح کرد.
محمدرضا جمالوندی،شمس تبریزی،غلامرضا وزیریان و محمدرضا شعبان زاد از ناظران ویژه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در ادامه، نشست پرسش و پاسخ با حضور رضا اعظمی رئیس،مجید ستایش معاون و جبار محمدی کارشناس اداره کل نظارت و امور شعب برگزار شد.
این گزارش می افزاید: معرفی ناظران ویژه برتر،معرفی برنامه نرم افزاری ارسال سیستمی گزارش های ناظران ویژه و تشکیل کارگاه آموزشی از دیگر برنامه های این همایش یک روزه بود.

قالب دلخواه شما