بانک کشاورزی شعبه بستک تنها بانک ارائه دهنده خدمات بانکی به زلزله زدگان

بانک کشاورزی شعبه بستک تنها بانک ارائه دهنده خدمات بانکی به زلزله زدگان

پس از وقوع زلزله 5/5 ریشتری در شهرستان بستک که موجب تخریب انبیه ، منازل مسکونی ، اراضی و باغات گردید ، بخش عمده ای از خدمت رسانی به مردم زلزله زده این شهرستان دچار مشکل شد ، که در این راستا و با همت کارکنان بانک کشاورزی شعبه بستک ، این بانک تنها ارائه کننده خدمات برای کنترل اوضاع فعالیت مطلوبی را به مردم و متقاضیان خدمات بانکی ارائه کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان ، زلزله اخیر شهرستان بستک موجب بروز اختلال در بخش های مختلف خدماتی و صنعتی و ... شد که از جمله این موارد غیر فعال شدن کلیه سیستم بانکی این شهرستان و عدم امکان ارائه خدمات به مردم را می توان نام برد که در همین راستا کارکنان بانک کشاورزی شعبه بستک با وفاق و همدلی و همچنین مدیریت مطلوب شرایط بحران و با تلاشی شبانه روزی در ایام تعطیل ، موفق به بهسازی سیستم های الکترونیکی شدند و از ابتدای روز شنبه ارائه خدمات بانکی به مردم و مشتریان زلزله زده این منطقه اقدام کردند.
این گزارش می افزاید ؛ بانک کشاورزی شعبه بستک علیرغم خسارت ناشی از زلزله های اخیر و به همت کارکنان ساعی خود موفق به انجام این امر مهم شدند و بخش عمده ای از مشکلات تامین نقدینگی شهرستان را برطرف کرد ، که این موضوع مورد توجه مردم و مسئولان و به ویژه رسانه های ارتباطی جمعی قرار گرفت .



قالب دلخواه شما