4 هزار و700مشتری جدید اینترنت بانک کشاورزی

4 هزار و700مشتری جدید اینترنت بانک کشاورزی

با اجرای طرح جهش ارائه خدمات الکترونیکی 4هزار و 726 نفر به مشتریانی که از اینترنت بانک کشاورزی استفاده می کنند افزوده شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، تا پایان آذرماه سال جاری تعداد مشتریان خدمت همراه بانک کشاورزی نسبت به پایان سال گذشته 135درصد رشد داشته است که مدیریت های شعب این بانک در مناطق آزاد و استان های گلستان،مرکزی،سمنان وتهران عملکرد بالاتری داشته اند.
بر اساس این گزارش طی 9 ماهه نخست سال جاری 631 هزارو 539تراکنش مالی به مبلغ 9هزار و 803 میلیارد ریال از طریق اینترنت بانک و درگاه پرداخت اینترنتی بانک کشاورزی انجام شده است.
همچنین آمار ها نشان دهنده آن است که در آذرماه امسال 448هزار و 792 تراکنش غیر مالی شامل مانده گیری،استعلام قبض پرداخت شده،خلاصه حساب، میانگین حساب،گزارش برگه چک، بلوکه کردن کارت،صورت حساب،مشاهده وضعیت چک،ده گردش آخر،استعلام سه شارژ آخر خریداری شده،استعلام پایا،مشاهده وضعیت تسهیلات،مشاهده شماره شبا،خلاصه وضعیت حساب و مشاهده وضعیت ضمانت از طریق سامانه اینترنت بانک کشاورزی انجام شده است.
این گزار ش می افزاید: طرح جهش با هدف نهادینه سازی،ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک همچنین معرفی و ارائه خدمات الکترونیک، در بانک کشاورزی طراحی و عملیاتی شده است.

قالب دلخواه شما