نشست مشترک بانک با نمایندگان شرکت تراکتور سازی تبریز در 5 شهرستان استان سمنان

نشست مشترک بانک با نمایندگان شرکت تراکتور سازی تبریز در 5 شهرستان استان سمنان

با هدف ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بانک با نمایندگان رسمی شرکت تراکتورسازی تبریز ، نشستی مشترک روز دوشنبه بیست و پنجم آذرماه در دفتر مدیر استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان سمنان، در این نشست که مدیر ستادی بانک در استان ، مدیران گروه ها ، کارشناسان اعتباری و بازاریابی و 5 نماینده شرکت تراکتورسازی در 5 شهرستان استان سمنان حضور داشتند؛ حاتمی مدیر ستادی بانک در استان با اشاره به خدمات متنوع و جدید بانک گفت: در عرصه خدمت رسانی الکترونیکی به مشتریان با عنایت به نصب سیستم مهرگستر و بهره گیری از امکانات جدید الکترونیکی پیشتاز هستیم و در خدمت رسانی مشکلی نداریم.
وی با اشاره به این که بخش کشاورزی اهمیت زیادی دارد ،افزود: فعالان بخش کشاورزی باید تعامل بیشتری با بانک کشاورزی داشته باشند و انتظار بانک کشاورزی از فعالان این بخش بیشتر است چرا که با تعامل و همراهی می توانیم در توسعه بخش کشاورزی موثر تر عمل کنیم.
لازم به ذکر است در این نشست نمایندگان شرکت تراکتور سازی د ر 5 شهرستان نیز نظرات و دیدگاههای خود را بیان کردند واظهار امیدواری شد اینگونه نشست ها روندی برای ادامه فعالیت و ارتباط بیشتر بین بانک و شرکت های مزبورباشد.

قالب دلخواه شما