حشمت ا... نظری عضو هیات مدیره: بانک کشاورزی یکی از ارکان تصمیم گیری در بخش کشاورزی است

حشمت ا... نظری عضو هیات مدیره: بانک کشاورزی یکی از ارکان تصمیم گیری در بخش کشاورزی است

حشمت ا... نظری عضوهیات مدیره بانک کشاورزی که در دومین روز همایش آمار و برنامه ریزی از طریق ارتباط زنده تصویری سخن می گفت ضمن اعلام این که بانک کشاورزی یکی از ارکان مهم تصمیم گیری در بخش کشاورزی است،افزود : شما به عنوان کسانی که در واحد آمار و برنامه ریزی کار می کنید می توانید کمک قابل توجه ای به آینده بانک در تهیه برنامه دولت در بخش کشاورزی کنید .
عضو هیات مدیره بانک در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بخشی که در آن فعالیت می کنیم نیاز به حمایت دارد و بدون شک با برنامه ریزی دقیق می توان به بخش کشاورزی کمک کرد .
وی افزود : شاخص های دهه 70 و 80 دیگرکارآیی لازم برای عصر امروز را ندارد و باید شاخص هایی متناسب با شرایط امروز طراحی شود زیرا امروز حرکت سازمان باید برنامه محور باشد و تهیه برنامه هایی در قالب جدید از مهمترین راهبردهای جدید این حوزه است .
حشمت ا... نظری در پایان سخنان خود با اشاره به قابلیت های سیستم مهرگستر گفت : امروز سیستم مهرگستر یک امتیاز برجسته برای بانک محسوب می شود و باید امکانات و پتانسیل های آنرا برای همکاران تشریح کنیم و در تصمیم گیری ها از آن بهره بگیریم .
بر اساس این گزارش ، همایش آمار و برنامه ریزی به مدت 2 روز در تاریخ 30 مهر و یکم آبان ماه سالجاری در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد .



قالب دلخواه شما