بانک مرکزی از بانک کشاورزی به دلیل ارائه طرح جامع خدمات الکترونیکی قدردانی کرد

بانک مرکزی از بانک کشاورزی به دلیل ارائه طرح جامع خدمات الکترونیکی قدردانی کرد

دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور کلیه بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری در تاریخ 26 لغایت 27 دی سال جاری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی مراسم افتتاحیه این همایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور دکتر محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، دبیرکل بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک‌ها، کارشناسان نظام بانکی و شرکت‌های خصوصی برگزار شد.
همین گزارش می‌افزاید: در این همایش علاوه بر سخنرانی، مقالات تخصصی ارائه و کارگاه‌های آموزشی نیز تشکیل شد و در پایان نیز از بانک های برگزیده توسط هیئت داوران پژوهشکده پولی و بانکی تجلیل به‌عمل آمد.
همین گزارش افزود: در مراسم جشنواره دکتر نوربخش که همزمان با دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور مقامات، مسئولان و خانواده بزرگ بانکی در محل همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، از بانک کشاورزی به دلیل ارایه طرح جامع خدمات الکترونیکی تجلیل و لوح و تندیس جشنواره به آقای نظری عضو هیأت مدیره اهدا کرد.
خاطرنشان می‌سازد بانک کشاورزی علاوه بر حضور محتوایی و بهره‌گیری از فرصت‌های اطلاع رسانی و فضای نمایشگاهی، 40 نفر از مدیران و کارشناسان خود را به منظور ارتقاء دانش فنی و تخصصی، به این همایش اعزام کرده بود.
این همایش آموزشی پس از دو روز فعالیت فشرده، شامگاه چهارشنبه 27 دی سال جاری به کار خود پایان داد.

قالب دلخواه شما