نتایج دومین روز از شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی جام همکاران

نتایج دومین روز از شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی جام همکاران

شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی جام همکاران در مرکز آموزشی رفاهی بابلسر در حال برگزاری است که در دومین روز از این رقابتها، در رشته های والیبال، تنیس روی میز، فوتسال و شطرنج برندگان از سد رقبای خود گذشتند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران در رشته والیبال که با حضور 25 تیم برگزار شد، 16تیم شامل منطقه کرج، زنجان، یزد، کرمان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، ادارات مرکزی به دور بعدی این مسابقات راه یافتند که پس از برگزاری 8 مسابقه در دور حذفی، تیمهای برتر معرفی خواهند شد.
براساس این گزارش، در رشته تنیس روی میز پس از برگزاری دور مقدماتی رقابتها در روزهای 16 و 17 آذرماه سال جاری بهروز ولی زاده از اردبیل، محمود عمادی از زنجان، علیرضا فرجی از همدان، سیاوش سلطانی از ادارات مرکزی، رسول صفر زاده از آذربایجان شرقی، جعفر روزبان جوانمردی از صندوق بیمه، محمد باباخانی از گیلان و رضا افشار از خراسان رضوی به مرحله حذفی این رقابتها راه یافتند.
همچنین این گزارش می‌افزاید: در مسابقات فوتسال که با حضور 30 تیم در 8 گروه، رقابتهای خود را آغاز کردند تعداد 16 تیم به دور دوم صعود کردند.
گفتنی است در رشته شطرنج که با حضور 25 شطرنج باز از سراسر کشور آغاز شد علیرضا دهباشی از فارس، علی نادری از منطقه کرج، علی جعفری از لرستان، فیروز جهانی از اردبیل، محمدجعفر کیایی از ادارات مرکزی مقامهای اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

قالب دلخواه شما