برگزاری آزمون راهنمایان مطلع در شعب مدیریت غرب تهران بزرگ

برگزاری آزمون راهنمایان مطلع در شعب مدیریت غرب تهران بزرگ

مدیریت غرب تهران بزرگ برای اولین بار درسطح کشور بمنظور ارتقای سطح دانش و اطلاعات بانکی راهنمایان مطلع شعب،اقدام به تشکیل کارگاه آموزشی وبرگزاری آزمون دراین خصوص نمود.
در این گردهمائی که با حضور آشتیانی مدیر ستادی بانک در منطقه غرب تهران بزرگ و راهنمایان مطلع شعب برگزارشد، آشتیانی مطالبی را در خصوص اهمیت و حساسیت بالای کاری و لزوم ارتقای سطح دانش بانکی این همکاران بواسطه مطالعه جزوات آموزشی و برگزاری منظم این آزمون ها درراستای تکریم وارزش آفرینی برای مشتریان یادآور شد.
سپس شریفات مدیر مالی،اداری و پشتیبانی مدیریت در خصوص دلایل و لزوم بهره‌گیری از راهنمایان مطلع و شرح وظایف اصلی آنان در شعب نکاتی را خاطرنشان کرد.
شایان ذکراست جهت تثبیت سوالات مطرح شده آزمون در اذهان شرکت کنندگان، پاسخهای صحیح سوالات توسط روابط عمومی مدیریت قرائت شد و در خاتمه نمرات آزمون در سه سطح خوب، متوسط و ضعیف دسته بندی شد.
این گزارش می افزاید مشاوران و راهنمایان مطلع در شعب به منظور راهنمایی و سهولت بخشیدن به کار مشتریان، معرفی خدمات بانک و پاسخگویی به سوالات آنان در ارتباط با خدمات بانک، و همچنین به عنوان پل ارتباطی بین بانک و مشتریان" فعالیت می کنند.

قالب دلخواه شما