جشن تحویل جوایز ویژه حساب های پس انداز قرض الحسنه بهار سبز سال 1386 استان خراسان جنوبی

جشن تحویل جوایز ویژه حساب های پس انداز قرض الحسنه بهار سبز سال 1386 استان خراسان جنوبی

در پی دعوت مدیریت شعب بانک در استان خراسان جنوبی مراسم اهداء جوایز 29 دستگاه خودرو پژو 206 به برندگان خوشبخت استان با حضور معاونین استاندار خراسان جنوبی، مدیران کل استان، روسای ادارات و سازمانها ، مدیران بانکها ، مشتریان ویژه ، خبرنگاران رسانه های جمعی در ساعت 30/16 روز سه شنبه 5 شهریورماه 87 در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
ابتدا مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی استان توانائیهای بانک و جهت گیری در پرداخت بیشتر از 90 درصد تسهیلات در زیر بخش کشاورزی ، موفقیتهای بانک در سالهای گذشته، کسب رتبه اول در بین بانکهای کشور از سوی موسسه The banker، کسب عنوان موسسه قابل تقدیر در جشنواره شهید رجائی و کسب بانک برتر و پیشرو در زمینه بانکداری الکترونیک خبر داد و در ادامه آمار و عملکرد سال 86 بانک در استان و 4 ماهه نخست سال جاری را برای حاضرین تشریح کرد، همچنین ترکیب جوایز حسابهای قرض السنه بانک، روند صعودی اهداء جوایز در سالهای 83 ، 84 ، 85 و 86 را بیان کرد و با اعلام این مطلب که بالاترین میزان جوایز اهدائی در بین بانکهای استان در 4 سال گذشته متعلق به بانک کشاورزی بوده است، برحفظ و افزایش سپرده های مشتریان جهت شرکت در قرعه کشی دوره آتی، ویژه کشاورزی سال 87 تا کید کرد.
سخنران بعدی این همایش محمد علی اربابی معاون استاندار خراسان جنوبی بود که ضمن بیان خدمات دولت نهم از اقدامات و خدمات بانک کشاورزی استان تقدیر و تشکر کرد و از بانک کشاورزی به عنوان بازوی اصلی دولت در رشد و اعتلای بخش کشاورزی یاد کرد .
در ادامه لوح سپاس و سوئیچ 29 دستگاه خودرو پژو 206 با حضور و معاونین استاندار، مدیران کل، مدیر ستادی استان و روسای شعب استان، در محل جایگاه به برندگان خوش شانس اهداء شد.
پذیرائی مدعوین، اهداء جایزه به حضار شرکت کننده و مصاحبه با برندگان قسمت های دیگر این جشن که با بیان خاطرات برندگان از نحوه اطلاع ، میزان سپرده و نظرات و انتقادات برندگان شور خاصی به این جلسه بخشید .
در خاتمه این مراسم 29 دستگاه پژو 206 این استان در میان انبوهی از برندگان و مدعوین این مراسم به برندگان خوش شانس استان تحویل گردید ،

قالب دلخواه شما