پرداخت 927میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان توسط بانک کشاورزی استان همدان

پرداخت 927میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان توسط بانک کشاورزی استان همدان

 شعب بانک کشاورزی استان همدان ازابتدای سالجاری تا پایان شهریورماه بیش از 927میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، مهندس طاهری مدیرشعب بانک در استان ضمن اعلام خبر فوق افزود :این تسهیلات به 11355نفر از کشاورزان وروستائیان پرداخت شد که از این مبلغ 9میلیاردریال مربوط به تسهیلات تکلیفی ،773میلیارد ریال مربوط به تسهیلات غیر تکلیفی و145میلیاردریال مربوط به تسهیلات وجوه اداره شده است .
مدیر شعب بانک در استان با اعلام مبلغ 5370میلیارد ریال پرتفوی تسهیلات بانک کشاورزی اظهارداشت: پرتفوی تسهیلات در پایان شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 615میایارد ریال معادل 13رشد داشت واین درحالی است که ریسک اعتباری استان نسبت به پایان شهریورماه سال گذشته 5/1درصد کاهش داشته است .
بر اساس این گزارش، مهندس طاهری با اشاره به جذب 100درصدی اعتبار کمک بلاعوض گاوداری های شیری وپرداخت بیش از 70میلیارد ریال تسهیلات کمک های فنی اعتباری ولزوم پرداخت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی برای اشتغالزایی وتوسعه بخش کشاورزی ابراز امیدواری کرد که مشتریان با پرداخت به موقع بدهی های خود ،بانک کشاورزی را در تامین مالی بخش کشاورزی یاری کنند .

قالب دلخواه شما