مهندس بصیرت: سامانه مدیریت اعتبارات خرد، رضایت مندی مشتری را در پی خواهد داشت

مهندس بصیرت: سامانه مدیریت اعتبارات خرد، رضایت مندی مشتری را در پی خواهد داشت

مهندس بصیرت رئیس اداره کل اعتبارات خرد طی سفر دوروزه به استان سمنان درکارگروه آموزشی سامانه مدیریت اعتبارات خرد حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان، در این کارگروه اموزشی که با حضور مهندس بصیرت رئیس اداره کل اعتبارات خرد، مهندس حاتمی مدیرستادی بانک در استان ، مهندس وفایی فرد معاون اداره کل اعتبارات خرد، مهندس چراغی مدیرگروه اعتبارات و وصول مطالبات و تعدادی از روسای شعب و کارشناسان اعتباری در مدیریت استان سمنان برگزار شد، حاتمی مدیر ستادی بانک در استان طی سخنانی با اشاره به طراحی و اجرای سامانه اعتبارات خرد ، استفاده از این سامانه را باعث تسهیل در امور دانست و خواستار همکاری شعب برای اجرای کامل این طرح شد.
بر اساس این گزارش، مهندس بصیرت رئیس اداره کل اعتبارات خرد نیز طی سخنانی به معرفی این سامانه پرداخت وافزود: این سامانه از دی ماه سال گذشته شروع ویک سامانه بومی است که توسط همکاران طراحی شد و از نظر حجم اعتبارات 96 درصد تعداد تسهیلات و 46 درصد مبلغ تسهیلات جزو اعتبارات خرداست که اجرای این سامانه مزیت های فراوانی دارد .
مهندس بصیرت در ادامه افزود: یکی از مزیت های این سیستم افزایش رضایت مندی مشتری از طریق تسهیل در پرونده و کاهش مراجعه به شعبه است که قطعا افزایش رضایت مشتری رضایتمندی در وصول را به دنبال خواهد داشت و علاوه بر آن با نظارت سیستمی می توان اثربخشی اعتبارات را نیز افزایش داد که اگر ساده سازی و اثربخشی به خوبی انجام شود ریسک هم کاهش می یابد.
وی در ادامه عنوان کرد: از نظر ثبت اطلاعات کلیه شعب اطلاعات را ثبت کردند و تا یک ماه دیگر پرداختی های اعتبارات خرد از طریق این سامانه انجام می گیرد و پرداخت از طریق سیستم مهرگستر قطع می شود.
این گزارش می افزاید؛ مهندس چراغی مدیرگروه اعتبارات و وصول مطالبات استان نیز طی سخنانی به روند ثبت و اقدامات انجام شده توسط استان در زمینه سامانه اعتبارات خرد گزارشی را ارائه و اعلام کرد: استان آمادگی کامل برای اجرای این سامانه را دارد .
مهندس وفایی فرد معاون اداره کل اعتبارات خرد نیز به اموزش نحوه استفاده از این سامانه پرداخت و در پایان همکاران نظرات و دیدگاههای خود را بیان کردند.
گفتنی است بازدید از شعب مهدیشهر، سازمان جهاد ، سرخه و گرمسار از دیگر برنامه های سفر رئیس اداره کل اعتبارات خرد به استان بود.

قالب دلخواه شما