مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی اعلام کرد:پرداخت تسهیلات کمتر 200 میلیون ریال از طریق سامانه اعتبارات خرد

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی اعلام کرد:پرداخت تسهیلات کمتر 200 میلیون ریال از طریق سامانه اعتبارات خرد

حسین دادزری مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی گفت: کارکنان و روسای شعب برای ارتقای عملکرد این بانک در تمام حوزه ها به ویژه اعتبارات خرد باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، دادزری در جمع روسای شعب این بانک در خراسان شمالی با اعلام این مطلب از تلاش های کارکنان قدردانی کرد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه اعتبارات خرد مشارکت کارکنان برای نهادینه کردن استفاده از این سامانه امری ضروری است.
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کمتر از 200 میلیون ریال باید از طریق سامانه اعتبارات خرد پرداخت شود تصریح کرد: روسای شعب علاوه بر بهره گیری از قابلیت های این سامانه باید زمینه مشارکت سایر همکاران را نیز برای استفاده از آن هم فراهم کنند.
دادزری با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت های شعب متذکر شد: روسای شعب در کمترین زمان ممکن باید موانع و مشکلات خود را برای استفاده از سامانه اعتبارات را بررسی و به میز امداد مدیریت اعلام کنند تا با ارائه راه کارهای مناسب این مشکلات نیز به سرعت بر طرف شود.
وی به ضرورت تحقق اهداف این بانک در حوزه تجهیز منابع اشاره کرد و خطاب به روسای شعب این استان‌گفت:برای دستیابی به آنچه که‌ به آن میثاق بسته ایم باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
مدیر بانک کشاورزی استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش به چالش های حوزه وصول مطالبات اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به زمان کم باقیمانده تا پایان سال، رفع چالش های پیش روی این حوزه باید با سرعت بیشتری انجام شود.
دادزری استفاده از راهکارهای لازم به ویژه بند 16قانون بودجه و خط مشی وصول مطالبات را ابزاری مناسب برای به تحقق برنامه های وصول مطالبات و کاهش ریسک اعتباری دانست و ابراز امیدواری کرد:با تلاش مجموعه کارکنان برای ارتقای عملکرد این استان در حوزه های عتبارات و وصول مطالبات،تجهیز منابع و مشتریان گام هایی مثبتی برداشته شود.
این گزارش می افزاید در پایان این جلسه روسای شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی میثاق نامه ای را امضا کردند.

قالب دلخواه شما